Lilla Pys

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 29 februari 2012 22:13

Här ser ni beviset, mitt sista glas med läsk på (kanske mer än) en månad. Hoppas på succé!


 

Av Ida - 29 februari 2012 19:16

Var ute på promenad förut med sambon och fick nån typ av allergisk reaktion. Det började klia på låren, knäna och rumpan. Fick nästan panik och mådde illa. Efter 3 allrgitabletter och en snabb dusch gick det nästan helt över. Så nu i kväll har jag unnat mig amerikanska pannkakor. De var sjukt goda och blev helt perfekta!




 




Av Ida - 29 februari 2012 11:48

Killen på bilden här heter Ryan Hansen, men jag känner honom mer som Dick Casablancas  från Veronica Mars. Men igenkännandet slutar inte där. Nu tänker ni säkert, "hon har sett honom i en film eller kanske irl". Men nej, det är egentligen inte Ryan jag känner igen utan karaktären han spelar. Har vi inte alla träffat en Dick (bara namnet borde ju vara en vaningssignal, hallå DICK liksom) under vår skoltid! Jag vet då iallafall ett par killar från högstadiet och gymnasiet som passar perfekt in i rollen som den hjärtlösa (??) och korkade killen som inte tänker innan han talar, ser tjejer som objekt och inte bangar för att såra någon, "mindre värd",för livet. Ofta ser den här killen bra ut också och vet om det dessutom! Har du också träffat en "Dick"?


   Ps. Jag tror säkert Ryan är en supertrevlig prick i verkligheten! Ds.

Av Ida - 28 februari 2012 23:25


Kan berätta, för er som inte redan vet, att den här låten (om något omgjord) är ledmotivet till Veronica Mars. Har snart tittat på 60 avsnitt av serien så den här låten sätter sig!


Av Ida - 28 februari 2012 20:48

Yes, idag kunde jag ge 100% på träningen tack vare mitt underbara knäskydd. Klart att det gjorde lite ont, men absolut inte så ont som det gjort innan. Passade på att smygfota lite innan gympan.


  

   

Min fina vattenflaska (15 kr på Jysk) på gymnastikshallsgolvet.


    

Kan passa på att tipsa om ett bra spraybalsam. Gör håret mjukt och luktar gott också. Kostar 29 kr på närmaste matbutik (köpte denna på Hemköp).

Av Ida - 28 februari 2012 16:34

Har hittat lite vårtecken och sånt gör en alltid glad. Var över hos svärmor förut och upptäckte en hel hop med snödroppar. De är enkla men vackra blommor tycker jag. Vad tycker ni?


   

Av Ida - 28 februari 2012 14:08

När det är vår får man öppna fönstret. Härligt med luft och att höra fåglarnas kvitter utanför.

 
Av Ida - 27 februari 2012 19:08

Trodde att mina värktabletter skulle göra allt bra, men istället för ont i knäna har jag nu ont i magen. Har inte sovit alls mycket i natt och har inte kunnat äta mycket idag heller. Men jag är hungrig också, men vet inte vad jag vågar stoppa i mig. Jag känner mig ynklig,skruttig och ledsen. Behöver jag säga att jag återigen missar träningen idag?


 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards