Lilla Pys

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 3 februari 2012 22:18

Nu är det KALLT!!


 

Av Ida - 3 februari 2012 18:01

Imorn är det äntligen dags för årets första deltävling i Melodifestivalen (om nån mot förmodan missat detta)! Jag kanske inte kommer sitta helt klistrad vid tvn, men titta ska jag göra för att se hur programledarna sköter sig! Sen ska jag ladda för nästa lördag i Gbg! Det är alltid sjukt mycket roligare live och stämningeni Scandinavium går att skära med kniv! Sambon köpte GT idag med en bilaga han tyckte passade mig. Nu kan jag förkorva mig i mer schlager!


 

Av Ida - 2 februari 2012 15:07

Insåg förut när jag lyssnade på lite musik att jag verkligen inte skulle kunna klara mig utan. Bli galen skulle nog vara rätt ord, så vi får hoppas att jag aldrig blir döv för det skulle inte funka. När jag handlade igår hade jag tänkt att lyssna på musik i mobilen (spotify), men väl inne i butiken funkade det inte. Men sen insåg jag att man ALDRIG har mottagning där inne så då kunde ju inte spotify funka heller. Men nästa gång ska jag vara mer förberedd! Hihi


 

Av Ida - 1 februari 2012 20:25

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards