Lilla Pys

Alla inlägg under juni 2014

Av Ida - 11 juni 2014 19:48

Som ni märker så har jag inte haft något tid till att blogga. Har dessutom inte haft så mycket inspiration heller. Därför har jag bestämt mig för att ta en paus iallafall över sommaren. Därför vill jag önska er en härlig somnar och rekommenderar er att följa mig på instagram istället. Lillapys heter jag där. Kram kram ?

Av Ida - 4 juni 2014 21:59

Att ge upp när det blivit jobbigt har lite varit min melodi. Men det känns som om jag kommit ifrån det mer och mer. Aldrig trodde jag att det skulle gå så bra att orka kämpa. Men å andra sidan måste man välja sina "strider" när det väl gäller att kämpa. Just nu har det varit en tuff period för mig psykiskt. Fysiskt har det varit bättre än på länge. Med en massa kilometers löpning i ryggen så går allt framåt på den fronten. Dessutom har vi fått bort vår hemska häck utanför huset. Inte nog med att jag bokstavligt brottats med rötter och envisa smålönnar så har jag kånkat massor med kantstenar. Jag visade vem som bestämde och var mer arbetsam än de tre karlarna som var med. Som tur var fick vi hjälp av en snäll vän med en traktor som mejade ner häcken lättare än vi hann säga nationalencyklopedin. Nu är utsikten från huset lite annorlunda än tidigare. Spännande förvisso, men annorlunda. Har även hunnit med att städa ur ett av rummen hemma hos farmor. 9 sopsäckar fulla med skräp! Å detta bara i ETT rum! Pust! Tur att vi inte måste röja ur alla nu på stört, men innan midsommar ska köket vara klart för då får vi sommargäster i huset. Kan ju säga att jag haft mer ont i ryggen den senaste veckan, men denna gången på grund av träningsvärk.



 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards