Lilla Pys

Alla inlägg under maj 2010

Av Ida - 31 maj 2010 22:19


Min nya favvolåt!

Av Ida - 31 maj 2010 14:15


Fredagkvällens nöje! Tror jag blev frälst trots oljudet!

Av Ida - 30 maj 2010 12:17

Igår mådde jag superbra, iaf bättre än på länge. Hade en trevlig kväll igår och tittade på ESC. Bra låt som vann och trevligt sällskap. Allt skedde (för min del) i nyktert tillstånd och jag hade nog roligast av alla. Men idag mår jag inte bra alls. Är trött och känner mig deppig på nått vis. Lite småstressad och orolig. Men varför vet jag inte. Men får ta en vilodag i soffan och vila ut helt enkelt.



    

Ja, jag älskar rosa!!!!

Av Ida - 30 maj 2010 12:12

Lena är helt klart en vädrig vinnare. Supersöt tjej med mysig röst. Heja Tyskland!!



Av Ida - 26 maj 2010 17:07

Nu har jag jobbat två av tre dagar denna veckan. Jag är jättetrött, hoppas kunna klara av morgondagen lika bra och sen är jag ledig fyra dagar så jag kan vila ut. Det känns skönt. Har ju inte kännt att jag riktigt kan fokuser på jobbet pga min trötthet som främst kommer av mina tabletter. Trodde aldrig jag skulle orka pilla i mig den tillsammans med frukost kl 5 i morse. Men jag gjorde det som tur är, för annars hade dagen blivit mycket värre än den blev. Den blev faktiskt till och med rolig. Tiden gick snabbt och det är alltid bra! Sov efter jobbet både igår och idag. Sällan jag sover på eftermiddagen kan jag säga. Men jag måste väl inse att sjukdomen gör sitt också så jag ska väl va glad att det överhuvudtaget funkat och att jag inte fått nån ångestattack. Kände ett litet tryck i halsen i morse men det gick över ganska fort och har inte kommit tillbaka än.

Av Ida - 24 maj 2010 20:35

Som ni säkert redan vet så har jag ju en egen mail kopplad till bloggen, har även msn om ni känner för att chatta.


lillapys@hotmail.com


Av Ida - 24 maj 2010 19:04

Har planterat och pyntat trädgården idag. Det blev jättefint, eller vad tycker ni?



 



   


   

      

      

Av Ida - 24 maj 2010 18:57

Har haft besök av lilla L och hennes mamma idag. Vi har fikat, lekt, shoppat blommor och skrattat. Det var trevligt som vanligt. Fick en fin present av L's mamma, som är min bästa vän. Känns bra att ha en så bra vän!



     



Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards