Lilla Pys

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 15 februari 2012 21:05

Av Ida - 15 februari 2012 16:38

Har haft en dålig dag. Ont i ryggen, axlarna och ja i hela kroppen i princip. Hade hoppats på träningsvärk men det känns mer som feber just nu. Hoppas verkligen att det inte är det för jag vill ju gå på latinmove imorn ikväll. Ska ta mig ännu en värktablett och hoppas på bättring. Älsklingen har masserat mig med linnement och det var så skönt. Skulle vilja bada i det där, känns det som. Nu ska jag vila mig och tycka mer synd om mig själv!



 

Av Ida - 14 februari 2012 22:26

Har bestämt mig att testa en månad utan läsk. Dricker jag läsk, vilket jag gör nästan dagligen, så dricker jag light produkter. Men under mars månad ska jag inte dricka nått med bubblor. Kommer bli svårt, men ska göra ett försök. Ni är nu vittnen på att jag lovar hålla upp en månad. Så ser ni mig med en läsk under mars så har ni all rätt att läxa upp mig!


 

Av Ida - 14 februari 2012 22:16

Jag är så dålig på att tävla, men nu är jag med i en tävling hos Louise Flinck som har bloggen,"Big-ass-fashion" där jag hoppas vinna ett valfritt plagg från Repeat. Håll tummarna!

Av Ida - 14 februari 2012 15:09

För att citera min vän J, så tycker jag inte det ska behövas en speciell dag att ge varandra kärlek på. Men nu råkar det ju iallafall vara Alla Hjärtans Dag idag så jag skickar lite extra kärlek till er alla!


 

Av Ida - 13 februari 2012 14:51

Har knappt återhämtat mig från lördagens Mello. Ont i knät, värkande rumpa och molande rygg är sviterna efter en toppenkväll. Trippade runt på mina klackar och hoppade mellan isfläckarna för att undvika att ramla. Jag lyckades finfint men nu har jag lika ont som om jag hade ramlat. Får avstå träningen ikväll för att vila upp mig. Hoppas vara på banan redan imorn! Köpte förresten en ask halstabletter på Centralen i Gbg innan jag reste med tåget. De var mycket mumsiga!


 

Av Ida - 12 februari 2012 18:31

                                                       

Av Ida - 12 februari 2012 01:28

Nu var det tyvärr över för den här gången. Årets höjdpunkt även kallat Melodifestivalen deltävlingen i Göteborg. Ja Scandinavium fullkomligt kokade, precis som den brukar göra varje år. Mest rysningar gav "vågen" i hela Scandinavium och då de flesta hade sina mobiler med ljus under Ulric Munters låt. Underbart häftigt att uppleva! Bjuder här på några godbitar från kvällen, men det kommer fler imorn. Nu är jag trött och det blir snart att stupa i sängen!


     

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards