Lilla Pys

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida - 31 mars 2012 23:45

Ligger nästan dubbelvikt här i soffan. Undrar om det kanske var nått skumt med jordgubbarna jag nyss åt eller så kanske jag bara kommit till insikt över humoristiska inslag i vardagen. Jag må ha taskig humor (är ju 25% Göteborgare, å de sägs ju ha det) men jag tycker faktiskt det är kul när människor beter sig på ett sätt man aldrig trodde de skulle. En del gör ju det på ett charmigt sätt, en del på ett humoristiskt sätt och andra gör det på ett pinsamt sätt. Oavsett så får det mig att skratta! Jag kan också göra sånna saker, men ofta bjuder jag på det. En del gör ju det inte medvetet och då blir det genast mer tragikomiskt. Men jag skrattar ändå, bara så ni vet! HAHAHA!



Bild från Maskeradfest 2009.

Av Ida - 31 mars 2012 20:27

Nu är jag sjukt sugen på att åka till GeKå's i Ullared. Såg att de säljer ursöta gardiner och tyg med cupcakes. De skulle passa å bra i mitt kök!



   Foto: GeKås bloggen

Av Ida - 31 mars 2012 19:56

Besökte igår Ginza i Fåglum. Gjorde några fynd faktiskt. Älskar ju gamla filmer så när man hittar nån bra så får man passa på att köpa den. Ikväll blir det nog att kika på minst en av dem.


   

Av Ida - 31 mars 2012 00:55

Jo jag tror faktiskt det var bättre förr, åtminstone klädmässigt. Se bara så stiliga de är, jag blir så avis på alla fina klänningar!!



                         


                            

 

             

Av Ida - 30 mars 2012 11:22

Döm om min förvåning när jag öppnade brevlådan idag. Där i låg helt oväntat (har nada koll på när mina tidningar kommer) mitt exemplar av Drömhem och trädgård! Eftersom solen ändå lyser och det inte blåser så mycket bestämde jag mig för att fixa en kopp te och avnjuta den tillsammans med tidningen på uteplatsen. OBS! Jag åt alltså inte tidningen utan LÄSTE DEN, som normala människor gör!


     Urmysiga bilder! Vill också ha det så. Kan påpeka att vi har liknande möbler som de här nere i mitten, så det kanske kan bli ett hörn i trädgården som liknar det. Ska bara fixa ett bord också!

Av Ida - 29 mars 2012 23:53

Av Ida - 27 mars 2012 22:22

Nu finns Lilla Pys även på Twitter!


 



Av Ida - 27 mars 2012 15:52

Såhär summerar jag dagen:


                              

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards