Lilla Pys

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 27 februari 2012 01:42

Jag har svårt att sova. Så jag löser lite korsord och hoppas att jag blir lite tröttare. Det bör ju funka, eller?

 

?

Av Ida - 26 februari 2012 22:02

Snart är det dags för min läskfria månad. Dock är jag just nu sjukt godissugen och läsken har varit det enda jag unnat mig det senaste. Men jag ska klara det också. Kan jag klara att leva utan godis eller chips (fuskar ibland med popcorn och nötter) så klarar jag en månad utan läsk. Det kan faktiskt bli ett längre uppehåll än så. Vad tror ni, klarar jag det?


 



Av Ida - 26 februari 2012 15:07

Ännu en lat söndag. Härligt väder, trevligt sällskap, serie-maraton och ansiktsmask! Hoppas på fler sådana här dagar. Gärna mer vår i luften så man kan vara ute. Längtar efter att exempelvis kunna hänga ut kläder på tork eller sitta på altanen och läsa/sola. Det var förresten jätteskönt med lite avslappning med ansiktsmasken, trots att man inte ser så snygg ut. Eller?


 

Av Ida - 25 februari 2012 23:58

Vem tror du vinner årets melodifestival? Jag har mina aningar som jag tidigare påpekat. Kvällens delfinal var väl ingen rysare precis men jag tror att Perelli blev besviken att hon inte ens nådde andra chansen. Dock blev jag besviken över att Christer Sjögren och Lotta Engberg gjorde det istället. Jag tänker vara den som klagar den här gången. Dock behöver jag inte oroa mig för att nån röstar dem till Eurovision song contest, eller? För både de och deras låt är URTRIST!



 

Av Ida - 25 februari 2012 18:18

Igår kom mitt efterlängtade knäskydd på posten. Kunde dock inte hämta ut det för än idag. Men det sitter som gjutet och gör sitt jobb. Helt perfekt! Hoppas det kommer funka lika bra när jag cyklar eller tränar. Det är bara att testa och se! Håll tummarna att det funkar bra!


 

Av Ida - 24 februari 2012 19:36

Ni får gärna hata mig nu men jag förstår verkligen inte denna hysteri över semlor! Det är ju inte ens gott. Massa jävla mandelmassa och grädde. URK! Smäller hellre i mig en bit schwarzwaldtårta isåfall, för det är GOTT! Så inga semlor till mig tack, men då blir det desto fler till er!




  

Av Ida - 23 februari 2012 11:22

Det känns faktiskt som våren har kommit. Jag hoppas att det håller i sig så man vågar sig ut, utan att behöva vara rädd att ramla på en isfläck eller hamna i snöoväder. Nu får det nog bli lite mer promenader under helgerna framöver, då kan man dra med sambon också. Förresten, får väl gratta kronprinsessan och prins Daniel till en liten tjej!


Ps. Är fortfarande irriterad på människan som ringde kl 4 i morse (!!!). Jag blev livrädd att nått hade hänt men han hade visst ringt fel! OJ DÅ!? Ds.


     

Av Ida - 22 februari 2012 22:28

Sambon och jag har länge pratat om hund. Tror vi äntligen enats om en ras vi skulle kunna tänka oss. Jag vill inte ha en stor hund men det vill min sambo. Hade tidigare en cairnterrier som jag verkligen älskade och sambon hade en schäfer som han älskade. Men nu tror vi att det blir en West highland white terrier, men de är så dyra om man ska ha en renrasig hund. Men vi hoppas hitta en hund snart då båda är hundsugna. Längtar lite efter en hund som en del kan längta efter ett barn. 



 

Cairnterrier




   

West highland white terrier

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards