Lilla Pys

Alla inlägg under januari 2015

Av Ida - 30 januari 2015 12:45

Något jag jobbar med nästan varje dag är den sociala biten. Jag gillar mäniskor och vara ute bland folk. Men ibland träffar man på en person man inte kommer överens med. Det ärhelt normalt och varje mnniska upplever det. Men så finns det dom som inte förstår att man inte passar ihop och gör allt för att det ska funka. Såna bekantskaper är för mig dömda att misslyckas. Jag är inte den som är den, jag ger människor både en och två chanser. (Har dock inte alltad varit så.) Men det är sällan det funkar ändå. Dock fortsätter vissa människor att försöka men misslyckas gång på gång. Det är tur att jag inte träffar personerna så ofta för då hade det bkivit milt sagt dålig stämning. En del har dessutom åsikter och tankesätt som inte stämmer överens med mina. Deta gör att jag blir irriterad dagligen över hur man kan vara så trångsynt och snarstucken. Hur gör man "slut" med en bekantskap utan att skaffa sig en ovän? Kom gärna med tips och taknar!



    

Av Ida - 29 januari 2015 11:30

 

Av Ida - 29 januari 2015 01:07

Det suger verkligen att vara sjuk. Känner mig som om jag hade en öken i näsan och att någon kört en rasp i halsen på mig. Det är på grund av detta svårt att sova, så därför sitter jag här nu och skriver. Men ska strax försöka sova lite. Jag önskar att jag blir frisk, gärna mirakulöst, typ nu! Hoppas jag kan sova länge. Dessutom kan jag ju sova hela dagen imorgon om jag vill. För på fredag vill jag ut och dansa!




 

Av Ida - 27 januari 2015 22:11

Har fått väldigt många gratulationer idag på födelsedagen. Det värmer mitt hjärta! Dock har jag spenderat födelsedagen med att vara förkyld. Grattis till mig själv liksom. Men det har väl varit helt okej. Har ju kunnat vila mig och ta det lugnt så det är bra. Imorn blir det ännu mer vila och hoppas bli frisk till fredag.


 

Av Ida - 27 januari 2015 00:00

 

Av Ida - 26 januari 2015 13:15

Ibland är jag lite glömsk! Men jag har totalt glömt att berätta att jag innan jul tävlade hos Johanna om en selfiepinne. Då hade jag turen att vinna!  I torsdags kom den hem på posten. Ska försöka använda den lite så ni får se hur bra den är!



   Såhär ser den ut, i förminskat läge.

Av Ida - 25 januari 2015 11:15

 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards