Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 29 april 2015

Pillerjunkie

Av Ida - 29 april 2015 19:39

I fredags fick jag provsvaren på mitt blodprov. Ingen struma, ingen diabetes, ingen vitaminbrist och ingen reumatism! Både skönt och trist att inte få nån diagnos. Nu ska jag äta en kur med diklofenak och Pinex så får vi se om värken ger sig. Kom till och med iväg på träning i måndags. Det var ett tag sen jag tränade. Kändes skönt faktiskt. Värken den består dock, men jag ser ljust på framtiden och tror det blir bra. Blir även ett besök hos sjukgymnasten framöver samt fortsatt övrig träning. Den 11 maj blir det "Vårruset" igen i Gbg! Så taggad!




   Varje kväll tar jag en sån här dos.

 
 
Annie

Annie

29 april 2015 20:14

Förstår vad du menar, skönt att det inte var nåt allvarligt, men trist att inte veta ändå vad det beror på.
Bra att du ska träffa sjukgymnast också, hoppas det hjälper för dig :)
Kul med träning för dig, för mig lär det nog dröja tyvärr :(

Vad tror dem att värken beror på?

Sv: Ja eller hur! .. drygt faktiskt!

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

29 april 2015 20:52

Skönt men ändå inte skönt att det inte visas på proverna.. - (så kände iallafall jag), då man kanske måste fortsätta att undersöka sig eller äta tabletter som du...inte lite tabletter du måste äta heller :(
Krya på dig!<3

Vad skönt att du tränade :D Positivt!

Sv; Nej det är det verkligen inte ;o Tack!
Fint att höra att det är bättre med dig iallafall :)

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

29 april 2015 20:58

Sv: Ja det är så trist verkligen .. jag som älskar träningen annars!

Dem tror att det antingen är inflammation i muskler, senor vid ljumskarna eller ljumskbråck. Dem tror mest på inflammation dock, men ska få göra ultraljud på sjukhuset för att kolla.
Kan inte träna då får jag mer ont, pw går inte heller och gör man för mycket, så tar det ännu längre tid för inflammationen att lägga sig så gäller att vara försiktig .. så trist :(

Har träffat sjukgymnast och ska sen böja med töj och stretchövningar för att musklerna i ljumskarna ska bli bättre. Kanske prova kort promenad efter det, men gäller att ta det väldigt lugnt tyvärr .. Frustrerande.

Kramar*

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards