Lilla Pys

Alla inlägg under augusti 2013

Av Ida - 31 augusti 2013 13:15

 

Av Ida - 30 augusti 2013 13:45

När jag brukar träna så ingår det ofta löpning i en eller annan form. Förr hatade jag det med nu gillar jag det. MEN denna löpning sker inomhus på ett plant och anpassat golv eller på ett simpelt löpband. Det blir absolut inte samma som att ge sig ut i lite mer lurig och kuperad terräng har jag till min stora sorg upplevt. Dock skulle jag vilja bli mer förtjust i denna typ av löpning. Det har ännu inte funnits något som fått mig till den graciösa löpare jag vill vara. Häromdan fick jag hem min Amelia och med den följde Martina Haags bok Heja heja! Jag gillar Martina och hennes sätt att skriva så jag hoppas denna bok ska ge mig många tips och tillräckligt med motivation att ge mig ut på massor av härliga löparrundor!

Av Ida - 30 augusti 2013 12:45

 

Av Ida - 29 augusti 2013 12:30

När jag väljer film så brukar jag inte vara den som handlar om allt för övernaturliga saker. Okej jag älskar True Blood och Harry Potter! MEN när det gäller zombie eller liknande är jag inte så förtjust! Dock har jag gjort ett undantag den här gången och valde att kolla på Warm bodies. Den här filmen är verkligen ett undantag eftersom den inte alls är som andra filmer eller serier med zombies. Jag gillar filmen eftersom den ger det onda en mänsklig sida. Istället för att de övernaturliga varelserna framställs som onda får man istället medkänsla för dem och sympatiserar med "fel sida". Det är väldigt bra att få en annan syn på det hela och inte behöva vara rädd. En bra "nybörjar"-film för de som inte vill vara riktigt lika skräckslagna när filmen är slut. Kan klart rekommendera den här till alla som vill ha en film som är en blandning av typ alla genrer.



Film · Tankar · Tips
Av Ida - 29 augusti 2013 12:30

 

Av Ida - 28 augusti 2013 18:03

För några veckor sen besökte jag (som ni kanske minns) den härliga affären El Bastardo i Göteborg. Det fanns ju så sjukt mycket jag ville ha där, men det enda jag köpte var en plånbok. Kom på att jag glömt visa er den så här bjuder jag på två bilder. Trivs bra med den, men det kommer ta ett tag innan jag vänjer mig, kanske såpass länge så jag hinner köpa en ny innan dess. Tihi!




 



 

Av Ida - 28 augusti 2013 10:45

 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards