Lilla Pys

Alla inlägg under september 2012

Av Ida - 30 september 2012 21:45

Vill bara tipsa om ett mumsigt tuggummi. Köpte det häromdan på Netto. Det smakar citrus och är väldigt fräscht. Sen håller smaken väldigt länge och det gillar jag. Snubblar ni över ett sånt paket, så köp det!



 

Av Ida - 30 september 2012 18:46

Här kommer lite mer visdomsord på vägen! Tänkte faktiskt på dem igår och det funkade fint. Om två veckor är det dags för en heldag med träning och föreläsningar. Då måste jag verkligen ha den i åtanke om man ska orka med både body-jam, cross-fit och yoga. Kul lär det dock bli!



   



Av Ida - 30 september 2012 14:14

Är mör i hela kroppen idag. Började lördagen med ett svettigt step-pass. Det var lika kul som förra gången,trots att jag inte hängde med helt alla gånger. Tror jag tänkte lite för mycket på annat samtidigt. Har ändå träningsvärk i ben och armar idag så lite nytta gjorde jag ju iallafall. Resten av dagen igår spenderade jag och sambon hemma hos pappa. Jag hjälpte pappa att röja och städa. Slängde två sopsäckar med gammal bråte som bara låg och skräpade. Kan tillägga att det mesta av det var mitt. Höll nog på i över 3 timmar och det stora pluset (utöver att det blev rent, städat och fint) med det var ju att jag brände en hel del extra kalorier. *Tummen upp*. Vi åt även jättegod mat och kollade på "Åsa-Nisse".  På kvällen åkte vi till farmor och kikade på massa gamla kort. Jag lånade med mig några hem på massa gamla släktingar som jag senare ska lägg till i min släktforskning, så varje person får ett foto. Det är ju alltid intressant att veta hur ens förfäder såg ut.


 



Av Ida - 28 september 2012 22:42

Sitter i soffan och myser med mina nya fina röda långa "Pippi strumpor" som sambon köpte till mig idag på Netto!


 

Av Ida - 28 september 2012 21:04

   

Av Ida - 28 september 2012 19:45

Vet inte om jag sagt det innan, men jag är lite småförtjust i fåglar. Har, efter att ha räknat, insett att vi har ganska många "fågelrelaterade" prylar. Såsom prydnadsfåglar och tavlor. Hittade en jättesöt bild idag på facebook (Tack Mamma!) som jag ville dela med er. Enjoy!


 

Av Ida - 28 september 2012 17:06

Varje dag kan inte vara superspännande jämt. Ibland gör man ju såna där tråkiga "Svensson-grejer" (borde eg heta Johansson då det tydligen är Sveriges vanligaste efternamn. Tror mig, jag vet!) som att handla mat. Igår öppnade det en Netto-butik här i närheten så jag och sambon åkte dit för att handla lite. Blev tre fulla kassar så nu är både kyl och frys fulla. Dock fick vi göra en extra sväng till ICA också för att köpa laktosfria prylar till mig (där allt ändå inte fanns så jag får klara mig några dagar utan) som jag brukar ha när jag gör smoothie med mera.


 

Av Ida - 28 september 2012 17:01

Tänkte fortsätta med den positiva andan och ge er mera peppande ord på vägen! Idag tänker jag köra fredagsmys, men imorn bitti är det dags för ett svettigt pass igen.


 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards