Lilla Pys

Alla inlägg under juni 2011

Av Ida - 30 juni 2011 20:15

Sitter i soffan och kikar på "Sommar med Ernst". Samtidigt mumsar jag solmogna jordgubbar. Både fönster och dörrar är öppna nu för det är ganska varmt. Nu känns det verkligen att sommaren är här!


 

Av Ida - 30 juni 2011 18:50

Efter lång väntan och en del tjat fick jag med mig mamma, Jon och pappa till Ullared (läs GeKå's) för lite shopping. På vägen hem stannade vi till på Mandy's Diner i Älvsered .


                  

Av Ida - 30 juni 2011 09:13

Börjar tydligen bli snuvig då jag säkert nyst redan 10 ggr den senaste timmen. Vaknade i morse och mådde illa som om jag skulle spy. Magen var i olag och jag fick spendera lång tid på toaletten. Nu försöker jag bota och kurerar mig med några avsnitt av True Blood säsong 3. (Som jag förövrigt köpte på shoppingturen till GeKå´s i tisdags!) Lite vampyrer, sexuella anspelningar och blod mår man inte dåligt av.



 

Av Ida - 29 juni 2011 17:49

Har här i sommarhettan suttit och funderat på en sak. När jag tittat på bilder på personer jag gått i högstadiet och gymnasiet med så märker jag att det nu är väldigt stor skillnad på hur gamla de ser ut. Trots att vi ska vara samma ålder allihop så kan någon se ut som 15, nån som 45 och nån som sjutton. Men alla ska vi ju vara 27 och det är ju majoriteten som har det "rätta utseendet" för att kunna "pull it off" som 27. Men det ligger väl i generna kan jag tänka mig. Eller vad tror ni?



          

Av Ida - 25 juni 2011 21:05

Gårdagen var en trevlig och ganska lugn dag. Träffade släktingar och bekanta, åt god mat och drack gott.


         

Av Ida - 24 juni 2011 07:49


Önskningar om en glad midsommar sändes till alla mina läsare, släkt och vänner.


 

Av Ida - 21 juni 2011 23:03

Några favoriter har man ju, kanske är att ta i att kalla dem husgudar men jag brukar få tips, tankar och bättre livskvalitet av att se dem på tv.


 

Vad vore en sommar utan Ernst?


 

Min passion för "tassels" har jag fått av min favorit Maria.


 

Per Morberg är inte bara duktig i köket utan är även duktig på vita duken.


 

Vem blir inte läskad av Leilas kakor och bakverk?

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards