Lilla Pys

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 22 februari 2012 13:15

Det slog mig nyss att läkaren jag träffade igår hade ett bekant utseende och han var lik ingen mindre än den nya programledaren för "Extra extra", Jesper Rönndahl. Lite kul kan jag tycka, i dubbel bemärkelese!


   Extraknäcker han som läkare också?

Av Ida - 21 februari 2012 21:39

När jag tassade runt på det kalla köksgolvet utan strumpor på mig och lagade pyttipanna förut så insåg jag att jag älskar mitt liv. Min sambo ligger i soffan och vilar, han är så söt när han sover. Bara en sån sak kan få mig att känna vilket bra liv jag har. Fast jag inte är fullt frisk psykiskt och har ont i knäna just nu så lever jag ett underbart liv. Hur många kan säga det? Visst, jag kan gnälla ibland men jag skulle inte vilja byta liv med nån annan!


 

Av Ida - 21 februari 2012 18:01

Min oro var obefogad! Förstår inte varför jag alltid oroar mig? Jaja, läkaren var iallafall JÄTTEBRA! Kanske bästa läkaren, EVER! Inga nåla i sikte men desto värre undersökning för hand. Det gjorde ont men han hittade antagligen felet. Har nu fått värktabletter, 2 sorter (!!!!) så smärtan försvinner. Sen ska jag på sjukgymnastik och även oå röntgen för säkerhets skull. Han är noga herr Doktor.


 


Fick även mina filmer idag som vi beställt. Nu kan jag kika serier och käka piller. Helt perfekt! Ska även försöka träna ikväll också och se hur det går!

 

Oro

Av Ida - 21 februari 2012 11:55

Ibland brukar jag oroa mig väldigt mycket i onödan. Det ligger lite i min natur att göra så och panikångesten gör det heller inte lättare att föra tankarna till annat. Ska till läkaren om typ 2 timmar och jag är milt sagt nervös. Inte orolig för vad de ska hitta utan för hur de ska hitta det. Har lite fobi för nålar. Men det är ju inte alla nålar då,tatueringsnålar funkar fint och även synålar (om de inte sitter i foten). Att ta blodprov i fingret kan funka men inte i armvecket. Sen kan det finnas risk att de vill köra in andra nålar i knäna. DET gör mig nervös! Men hoppas en vanlig undersökning med händerna är det alternativ jag får. Sambon är så gullig att han ska följa med mig som moraliskt stöd så då känns det lite bättre. Rapporterar senare om min oro var befogad eller ej (vilket den troligtvis inte var)!


 

Av Ida - 21 februari 2012 00:24

Mitt första inlägg från mobilen. Kikar Veronica Mars just nu men snart blir det sängen.

 
Av Ida - 20 februari 2012 22:32

Jag tror seriöst jag ska bli lite dummare, hur man nu gör det. Lobotomering kanske? För det verkar som att om man är lite dummare så ger folk en mer uppmärksamhet. Jag är ju redan blond så det kan jag inte skylla på. När jag fått lite stjärnstatus och tjänat pengar på min blogg ska jag skaffa ett par stora bröst och lite större läppar. Vad tror nu om det?


 

Av Ida - 20 februari 2012 13:24

Fick äntligen tummen ur att ringa läkaren idag. Dock aningen sent på dagen så jag fick ingen tid idag, men imorn ska jag banne mig dit. Hoppas att de kan ha en lösning på min värk och hoppas att det inte är nått allvarlig. Vill bara ha lite piller så jag kan fortsätta träningen till 100%. Har missat flera tillfällen nu och missar även ikväll (eventuellt imorn och torsdag också   ).


  

Ser ni nått fel på mina knän? Inte jag heller, men de gör ONT!!!!!


Av Ida - 19 februari 2012 15:59

Oj jag som brukar blogga om sånt här. För som jag sa förra året är jag hemligt BB-fan. Så jag ska kika ikväll på årest säsongstart och hoppas på en spännande omgång. Men det blir väl som vanligt. Fester, bråk, skandaler, sex i tv och galna uppdrag. En del tycker själva programmet är löjligt och det är det kanske. Men jag tycker det är jätteintressant att se vad som händer med människor instängda i ett hus. Det är som ett samhälle i miniformat med människor med olika bakgrund och viljor.


 



Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards