Lilla Pys

Alla inlägg under juli 2011

Av Ida - 29 juli 2011 17:36

Nu har jag en sån där stor lust att skriva ett bra inlägg men i hjärnan har inget bra ämne på lager just nu. Men det jag kan bidra med för tillfället är att jag igår av en slump hittade mina efterlängtade ingefärskolor. I Falköping av alla ställen också!


    Såhär glad blev jag då!

Av Ida - 23 juli 2011 15:13

Har varit inne i Oslo idag för att se förödelsen som en idiotisk sjuk människa orsakade igår eftermiddag. Det kändes som om man såg en dålig film på nyheterna. Otroligt att något sånt kan ske. Vi hade tack och lov inte tillfälle att parkera bilen, men det räkte att se det vi såg från bilen. Söndriga fönsterrutor, skräp på gatan,glasmästare i varje gathörn, millitärer och poliser i hela stan, avspärrningar och gatorna fulla med ledsna människor. Det kändes som man hamnat i en krigsfilm! Ska snart göra något som kan skingra tankarna. Fiske står på schemat!

Av Ida - 21 juli 2011 10:28

Tydligen så har jag utvecklat nån slags förkärlek för Orup och hans låtar. Har inte alls varit medveten om det för än nu. När det visade sig att han ska spela i Borås ikväll så insåg jag att jag både kunde och gillade några av hans låtar. Kan nog bli en kul nostalgitrip, om han nu spelar lite äldre låtar då. Hoppas på att dansa och sjunga på torget ikväll. UTAN regn tack!


 

Av Ida - 20 juli 2011 20:42

Förra helgen, då jag lyckligtvis befann mig i Göteborg, fixade min sötnos och bästa Robert vår trappa. Den har under vintern pga kyla, salt och dålig betong börjat vittra sönder. Men nu blir den i trä istället. Här kommer lite bilder på grunden till vad som senare ska bli en trappa helt i trä. Den funkar redan nu utmärkt till att sola sig på.


       

Av Ida - 20 juli 2011 13:40

Av Ida - 19 juli 2011 20:38

Sitter och sjunger allsång med Måns. Det är tur att det blivit lite ordning på Skansen så man slipper tråka ihjäl fram till Morden i Midsomer. Har haft en halvkass dag idag då vissa saker inte blivit som jag vill. Men man kan inte alltid vara på topp, eller?

Ska iaf njuta av lite sång, dans och underhållning nu och sen njuta ännu mer av den spännande brittiska stämmningen med Barnaby. Hoppas att det får upp mitt humör något. Imorn får vi se vart det bär av. Kanske blir det shopping i Borås eller ännu en slö dag i soffan. På fredag styr vi kosan mot vårt grannland Norge.

Av Ida - 16 juli 2011 11:13

Snart dags för en weekend i goda vänners lag i goa Göteborg. Ska bli jättekul att umgås och skratta massor. Det blir sangria, mojito, god mat på Tranquilo och en massa skratt som topp på det. Vi ses snart Göteborg!


 



Av Ida - 14 juli 2011 12:42

Om ca 6 veckor sitter jag på planet till Barcelona. Första gången jag flyger kan tilläggas. Låter som jag är nån liten lantlolla som aldrig varit utomlands, men kan ju påminna om bil, båt, buss och tåg. Det är så jag tagit mig runt tidigare. Men nu står jag för en ny upplevese och utmaning. Känner ingen oro för resan utan mer en uppspelthet som kommer krypande. Har snart fixat allt som krävs för att kunna resa. Nu börjar nedräkningen till en spännande semester med A. Pronto vamos a España!

 

 

 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards