Lilla Pys

Alla inlägg under december 2010

Av Ida - 24 december 2010 19:11

Jag har konstaterat ett par saker. För det första så gillar jag Tant Lyckra som är med i barnprogammet (senast sedd i samband med lucköppningen av julkalendern) för att hon är så rolig.Hon är ungefär som Grynet (som för övrigt många tycker att jag liknar). För det andra är hon iallafall utseendemässigt väldigt lik min farmor. Samma frisyr, liknanade kläder, glasögonen längst fram på näsan och söta kinder. Dock är ju inte min farmor fullt så grön som tant Lyckra men det kan man ju borttse i från.



 

Farmor?  

Av Ida - 23 december 2010 21:47

Här kommer ett smakprov på vad jag hittat på såhär innan jul. Vill samtidigt passa på att önska er en God Jul!


                          


     

Av Ida - 8 december 2010 22:01

Här kommer ett både underhållande och passande klipp såhär i jultider. Det får mig iallafall att skratta högt och länge.


Av Ida - 7 december 2010 23:32

Finns nu även på facebook. Gå inte där och GILLA GILLA GILLA!!




Lilla Pys

Marknadsför din sida också

Av Ida - 7 december 2010 23:12

Det är ingen bra dag idag. Antingen är det så att jag bara känner av"trevliga veckan" eller så är det ett bakslag efter så lång tid av framsteg. Jag hoppas på en bättring snart för jag vill inte må dåligt igen. Det var länge sen jag var ledsen men ikväll var det dags att gråta ut en stund. Dock helt ensam, men ibland kan det också vara skönt. Jag vet inte om de tabletter jag äter fått mig att slippa få dessa känslor men nu när jag vant mig vid dem kan jag släppa på trycket igen. Det känns både bra och dåligt faktiskt. Jag försöker se saker positivt och tänka att det många andra som har det mycket värre. Men det är inte alltid det fungerar. Gjorde iallafall någon glad idag vilket känns bra för mig ändå. Hoppas man kunde ha den känslan med sig hela tiden, men tyvärr så finns den inte där när man som mest behöver den.

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards