Lilla Pys

Alla inlägg under juli 2012

Av Ida - 1 juli 2012 16:40

Läste i en tidning om att Rihannas PT tagit fram ett 25 minuters träningspass (5 grr i veckan) för att passa hennes hektiska schema. Testade det igår plus 10 minuter extra samt 35 minuter på crosstrainern. Jag kan nu förstå varför hon ser så fit ut, jösses vilken träningsvärk jag har idag! Men det kanske är värt det? Var länge sen jag hade träningsvärk och det måste ju kännas att man lever. Å andra sidan håller ju Rihanna säkert en striktare diet än mig men samtidigt har jag varit välidigt duktig och jag kan faktiskt träna längre om jag vill. Ska köra ett 25 minuterspass idag också innan jag unnar mig en välförtjänt dusch och hoppas på att snart vara lika fit som Rihanna!



 





Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards