Lilla Pys

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida - 26 mars 2012 20:18

Några blommor blev det inte planterat iallafall, det får bli imorn. Har ändå hunnit med (förutom promenaden på förmiddagen) att cykla till affären och tränat i 45 + stretch. Dock blev det inte den obligatoriska måndags-gympan idag utan egenkomponerat träningspass på crosstrainern. Totalt 14 km (varav 12 på ct)! Jag är bra duktig jag!


 



Av Ida - 26 mars 2012 14:22

Har varit på utflykt idag med lilla L och hennes mamma. Vi promenrade först till dagis och hämtade snutten och sen gick vi till lekplatsen. Där fikade vi, lekte och pratade. Sen gick vi hem till mig igen där vi tog en paus för att sen bege oss till blomsteraffären. Jag köpte lite nya fina blommor som jag ska plantera senare, om jag orkar.


           

Av Ida - 25 mars 2012 20:26

Har varit på 1 årskalas för min guddotter idag. Hon fick massa fina saker men jag tror hon inte förstod vad som hände då alla dök upp med massor av paket. Hon var väldigt söt och charmig trots sin förvirring!


   Tårtan som var jättegod trots avsaknade av mjöl eller mjök (födelsedagsbarnet är allergisk).


En söt sprarbössa hon fick av mig, sambon, mamma och hennes sambo.  


   En tuff brevlåda hon fick av mig, sambon, mamma och hennes sambo. Till höger om den ser man den "klåfingriga" kusinen som pillar på en prinsesspegel som C fick i present också.

Av Ida - 25 mars 2012 13:39

En gammal klassiker!


Av Ida - 24 mars 2012 14:30

Städa, städa varje "lördag" och så varje jul! För det tycker jag är, kul?! Nu är det iallafall vårfint här hemma!


 

Av Ida - 23 mars 2012 17:51

Har varit på shoppingtur med sambon idag. Det var verkligen härligt väder att gå på stan i. Vi bestämde oss att åka iväg till Falköping en sväng. Hittade fina presenter till min lilla "guddotter och systerdotter" som fyller 1 år på söndag! På torget hade de marknad, det var skönt att gå där i solen. Sol är bra för själen!


     

Av Ida - 22 mars 2012 22:56

Har njutit av solen idag. Passade på att leta fram min vårjacka och min jeansjacka samt tvättat dem. Kunde hänga ut dem på tork så nu luktar de extra gott. Kollade samtidigt runt i garderoben och hittade min balklänning. Var tvungen att testa den och den gick nästa helt igen i ryggen. Snacka om lycka, inte långt kvar till min gamla, ideala, vikt. Hittade även min jeansklänning jag hade när jag slutade 9:an, den satt helt perfekt! Hur många i min ålder eller äldre kan skryta med nått sånt? Att kunna ha kläder som man hade i 9:an? Avslutade dagen med ett svettigt pass av latinmove, så snart kanske jag kan komma i kläder jag hade i 6:an! (HAHA)


   Jag i balklänningen från 2003.

Av Ida - 21 mars 2012 19:14

Nu laddar vi för loppis den 21/4 i Herrljunga Folkets park. Har hittat en hel del prylar redan som jag tänker sälja. Men jag skulle vilja veta vad ni skulle vara intresserad av att köpa på loppis?


 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards