Lilla Pys

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida - 21 mars 2012 12:22

Nu kanske äntligen våren är här för att stanna. Vaknade ganska sent idag och passade på att njuta av frukost ute på trappan. Det kändes härligt med solen som värmde mig. När jag gick till brevlådan för att hämta posten så behövde jag inte ens jacka då jag hela tiden kände solens strålar på ryggen. Efter frukosten blev det till att piffa till i trädgården också. Ser fram emot när det blir såpass varmt att man kan dra på sig bikini och sola!


       

Av Ida - 19 mars 2012 23:54

                          Rösta på mitt bidragi Jotex tävling "Designa ett rum"!

Av Ida - 19 mars 2012 23:41

Hela låten kan ni lyssna på här!


Av Ida - 19 mars 2012 21:55

Hade en heldag igår med 4 årskalas och det blev även lite kalas för henne idag också. Dock inte lika många gäster men ändå fullt upp ändå. Vi hann med att leka korvkiosk, fika, jaga varandra, leka tittut, pyssla,äta glass,rita, kolla film, och pärla. Sen hann även jag med ett besök hos frisören och ett gympapass. En givande dage helt enkelt!


   Pyssel som L fick i present.




   Såhär blev det när vi pysslat klart! Häftigt!


    

Gott med jordgubbsglass.


 

Lilla L gillar jordgubbssmak, både på glass och festis.


 

10 cm kortare hår och lite uppklippt. Härligt nu när våren är här!


 

Jag lekte lite. Man får nostalgitripp till förskoletiden.


 

Jag och L gjorde ett hjärta till hennes mamma.


 

L började med en fjäril.


 

Kristian var också med och pärlade, tror han tyckte det var kul!

Av Ida - 18 mars 2012 18:57

Efter många skratt och interna skämt ska jag nu dela med mig av denna humorskatt!


Av Ida - 17 mars 2012 11:41

Det var full rulle igår. Dagen började med att pappa kom 2 timmar sent (som vanligt) vilket innebar en tidig lunch. Vi stannade till på Sollebrunns Gästgifveri!


       


Sen fortsatte vi resan mot Trollhättan där första toppet blev, på pappas begäran, Bike-butiken! Där kollade vi in motorcyklar och testade diverse utrustning. Jag hittade ett par underbara cross-stövlar, men de kostade 3000:- så jag fick avstå.

   

Efter en låååång stund inne på Bike så åkte vi ÄNTLIGEN vidare till Överby-köpcentrum. Där hade de många spännande affärer. Jag hittade bland annat ett träningsset som jag blev kär i. Min älskling var så snäll så han köpte det åt mig, då blev jag jätteglad!

     


Sen tog vi en snabb sväng förbi Nossebro, käkade en korv och sen åkte vi hem för att käka tårta. Jag var dötrött efter en heldag så jag somnade tidigt!

 

   

Av Ida - 16 mars 2012 00:15

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag! HURRA HURRA HURRA!


 

 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards