Lilla Pys

Alla inlägg under september 2011

Av Ida - 2 september 2011 16:46

Tyckte det var dags att åka på en utflykt med sambon. Så vi drog en sväng till Lager 157 för lite shopping. Jag hittade bland annat en mysigt one-piece och sambon hittade lite t-shirts.


       

Åsunden

Av Ida - 1 september 2011 20:00

Ibland funderar jag på hur andra människor tänker. Jag kan inte förstå hur vissa resonerar eller fungerar. Jag trodde att man behandlar människor så som man vill bli behandlad själv. Men det verkar visst inte gälla alla. Det är okej att behandla andra som skit men skulle man själv bli utsatt för sånna saker då är det inte acceptabelt. Ska det inte vara rättvist? Sen kan det ju faktiskt vara så att det blir tvärtom, att den du behandlat som skit inte behandlar dig på det viset. Måste man då anta att den personen har onda avsikter? Är alla verkligen så falska? Jag blir väldigt trött på detta falskspel som andra sysslar med, för det gör iallafall inte jag. Sen är det ju en ständig fråga om hur vida folk kan acceptera varandras tankar och åsikter. Finns det inte nått som heter yttrandefrihet? Varför tjata hål i huvudet på andra om din egen åsikt när de har en egen? Är det fel på mig eller känner någon annan på samma sätt?

Av Ida - 1 september 2011 14:26

Min nya favorit är ju helt klart Cake Boss som visas vardagar kl 14 och fredagar kl 21 på TLC. Teamet på Calos Bakery gör verkligen ett toppenjobb och jag blir lika imponerad varje gång.




               

 

      

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards