Lilla Pys

Alla inlägg under september 2011

Av Ida - 18 september 2011 11:32

Spenderade gårdagen på loppis med E och lilla L. Gjorde några små fynd faktiskt, även denna gång.


 En emaljerad balja från Kockums och en mugg i kinesiskt plagiat. 30 + 30 kr

    En liten korg att ha diverse saker i 5 kr.


  Köpte även dessa "marknadsvantarna" av en dam, de hade hon gjort själv. 100 kr.


Sedan åkte vi vidare till en mindre loppis där jag och lilla L smög runt för att hitta en present till hennes mamma. Vi hittade två presenter!

Av Ida - 17 september 2011 16:08

Av Ida - 16 september 2011 19:47

Vill bara tipsa om "årets händelse" som sker nästa helg här i krokarna.


 Mörlanda marknad


 

Av Ida - 16 september 2011 17:06

Fy vad man förfaller när man är lite sjuk! Dåligt omdöme och dålig karaktär får man så man moffar i sig lite onyttigt! Men nästa vecka ska jag inte ta en bit ens. Möjligtvis på lördagen då jag bara MÅSTE ha "marknadsgodis". Men nu har jag ju två träningspass att se fram emot. Sen ska jag försöka hinna träna lite crosstrainer i helgen och idag har jag faktiskt hunnit med en promenad, även om det var segt!


Av Ida - 15 september 2011 14:27

När jag fått igång träningen och kommit in i rutinerna då ska man bli sjuk. Missar veckans höjdpunkt idag, latinmove! Men jag ska kurera mig till nästa vecka och laddar om för tisdagens träning istället!

Av Ida - 14 september 2011 19:33

Har du en blogg? Då vill jag ge dig ett litet tips som jag faktiskt fått från en lärare jag hade på lärarutbildningen. Om du har en blogg, var noga med hur du skriver, stavar och hur långt inlägget är. Håller man en bra nivå med få (helst inga) felstavade ord och ett kort inlägg så blir bloggen mer intressant. Jag kan säga att jag försöker göra mitt bästa när det gäller de tipsen i min blogg.

Ida

Av Ida - 14 september 2011 09:32

Grattis till alla Ida idag på namnsdagen!


Ida är ett kvinnonamn av forntyskt ursprung och betyder den flitiga, den idoga eller den verksamma. 



 

Av Ida - 13 september 2011 22:04

Dagen har gått åt till att plugga. Trodde aldrig jag skulle knäcka boken så snabbt men den var lättläst. Hann till och med åka till farfars lägenhet på äldreboendet för att piffa lite. Blev nya gardiner och lite sånt. Ska väl flytta dit en soffa, ett bord och lite annat till helgen. Senare på kvällen blev det ett svettigt gympapass. Förstår inte varför jag inte tar med mig en handduk. Måste komma ihåg det nästa gång. Men det var väldigt kul och lite lättare denna gång. Längtar lite tills nästa gång och framför allt till torsdagsen latinmove. Nu ska jag lägga mig i sängen för att titta på ett eller kanske fler avsnitt av Lilla huset på prärien!

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards