Lilla Pys

Alla inlägg under december 2011

Av Ida - 8 december 2011 19:27

Har funderat på ny frisyr en längre tid, eller rättare sagt kortare hår och annan färg. Mörkare än jag har kanske nått i den här stilen?


   

  



Fast jag vill inte ha kort lugg igen utan lång. Vad tror du blir bäst?

Av Ida - 8 december 2011 19:25

Har nyss varit på det sista passet med latinmove för denna säsongen. Men snart är det vecka 3 och då kör vi igen. Fick även testa på vårens program och det var om möjligt ännu roligare. (Det lilla vi fick testa!)


 

Av Ida - 8 december 2011 00:00

 

Klicka på 8:an för att öppna dagens lucka....


16 dagar kvar till julafton.... 

Av Ida - 7 december 2011 20:31

Av Ida - 7 december 2011 00:00

 



Klicka på 7:an för att öppna dagens lucka...



 

Av Ida - 6 december 2011 23:04

Har varit på veckans näst sista träning innan juluppehåll. Ska försöka ta mig till gymmet och hitta andra träningsformer tills nästa säsong börjar vecka 3. Det känns som en evighet dit och jag är rädd att tappa min nyfunna kondition men samtidigt är jag rädd att inte tappa mer kilo utan istället öka nu under julen. Men ska göra vad jag kan så det icke sker.


 

Dagens träningsoutfit. (Bilden påminner mig om att jag behöver städa hallen också.)

Av Ida - 6 december 2011 00:00

 

Klicka på 6:an för att öppna dagens lucka....Där väntar kanske något smaskigt?




 

Idag är det bara 18 dagar kvar till julafton!

Av Ida - 5 december 2011 17:18

....säga att det har snöat här. Dock ser prognosen dålig ut för att det ska ligga kvar längre än till imorn.


 


Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards