Lilla Pys

Alla inlägg under december 2011

Av Ida - 5 december 2011 14:56


Blev påminnd om den här gamla godingen!



Av Ida - 5 december 2011 00:00

 

Klicka på 5:an för att öppna dagens lucka....



 

Av Ida - 4 december 2011 22:34

Det känns som jag på nått vis blir straffad, varför ska det alltid krångla? När jag torsdags eftermiddags skulle gå ner för att hänga upp tvätten (där bland annat min nya favoritkofta låg) insåg jag att tvätten ff var dyngsur! Jag trodde först att (eftersom det var ett ullprogram) att den inte centrifugerat. Men tvättmaskinen var helt DÖD. Så jag ropade på min sambo och vi insåg att proppen gått. Men efter att ha bytt propp och satt igång en centrifugering gick proppen igen efter 10 sekunder typ. Alltså konstaterade vi att det var elfel i tvättmaskinen! Jättekul att behöva köpa en helt ny...NOT! Men nu har vi iaf fått tag i en sprillans ny och framför allt FUNGERANDE tvättmaskin! Så nu tvättas min tvätt för fulla muggar. Hoppas på en jätteren tvätt nu!


Ps. Köpte ny bäddsoffa i lördags, så det känns ju inte så kul att vara nåra tusen fattigare nu! Ds.

Av Ida - 4 december 2011 00:00

 

Klicka på 4:an för att öppna dagens lucka!



 

Av Ida - 3 december 2011 00:00

 

Klicka på 3:an för att öppna dagens lucka....



 

Av Ida - 2 december 2011 00:00

 

Klicka på 2:an för att öppna dagens lucka....



 

Av Ida - 1 december 2011 23:37

Tänk att de finns så många människor som lever efter parollen att inte leva som de lär. Att säga en sak och sen göra tvärtom verkar vara grejen! Hur svårt kan de vara att stå för det man gjort eller sagt? Vet man inte med sig att man gjort fel eller så borde man kanske tänka tillbaka lite. Men så finns det väl ett talesätt som säger "Varav hjärtat är fullt  talar munnen"! Så det kanske finns en hel del människor med skit i hjärtat där ute då! FY PÅ ER!

Av Ida - 1 december 2011 00:38

Klicka på luckan, där väntar en överraskning!


   


    





 

23 dagar kvar till julafton!

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards