Lilla Pys

Alla inlägg under februari 2015

Av Ida - 14 februari 2015 11:00

 

Av Ida - 13 februari 2015 11:30

 

Av Ida - 12 februari 2015 20:00


 

Av Ida - 12 februari 2015 14:45

I lördags var vi på en stor seconhandbutik här i närheten. Var ute efter en byrå som hade "rätt mått". Min sambo hittade ganska snabbt en byrå som dessutom bara kostade 80 kr. Helt överkomligt tycker jag. Dock behövs den målas och piffas först, innan den är redo att flytta in på toaletten. Ska antingen fixa nya knoppar till den också, eller så ska jag måla de som redan sitter på. Den ska bli vit, så mycket vet jag. Knopparna ska nog vara i en annan färg. Har rosa tema där. Kankse ska de vara rosa?



   Såhär ser den lilla byrån ut. Den står i vardagsrummet och väntar på att målas.

Av Ida - 11 februari 2015 13:30

Av Ida - 10 februari 2015 19:32

Det verkar som jag äntligen blivit bättre från min förkylning. Har varit ute på några promenader de senaste dagara och det känns bra. Än så länge har jag inte vågat mig på nån mer ansträngande träning. Men hoppas kunna komma igång i slutet av veckan. Det har varit vårväder här i några dagar. Snön smälter bort och fåglarna kvittrar om en varmare tid. Det känns lite konstigt att det redan ska bli vår men samtidigt skönt. Nu när jag fått upp ögonen för promenader igen så vill jag kunna komma ut, utan att behöver riskera att bryta benen.



  Kanske inte just såna fåglar, men dom är fina.

Av Ida - 9 februari 2015 23:20

Det gick inte som jag planerat med videoinlägget. Men jag har tänkt att göra ett så snart jag får tillfälle. Har en sjuk sambo här hemma också, så det kan bli lite svårt att hitta en lugn vrå. Men som sagt, det kommer så fort som möjligt.




 

Av Ida - 8 februari 2015 14:00

 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards