Lilla Pys

Alla inlägg under februari 2015

Av Ida - 6 februari 2015 12:30

 

Av Ida - 5 februari 2015 12:45

Så roligt att så många uppskattar mitt videoinlägg! Det gör mig peppad att göra fler. Förhoppningsvis kommer det ett till helgen. Ska även försöka använda mig av min selfiepinne. Kommer finnas fler tillfällen under helgen att använda den. Ska bara komma ihåg att packa ner den i väskan.




   Tummen upp till er!

Av Ida - 4 februari 2015 11:15

Just nu är jag väldigt sugen på att göra om här hemma. Har lite planer på både toaletten och tv-rummet. Jag letar med ljus och lykta efter en liten byrå och ett skåp. Eventuellt blir det flera byråer istället för skåpet. Får helt enklet se hur jag löser det. Dessvärre är det inte helt gratis att köpa nya möbler, men jag ska försöka komma billigt undan. Har även planer på att köpa tyg och ha på väggen bakom tvn. Det känns som ett bra alternativ till att tapetsera. Ska försöka komma iväg till en seconhandbutik snart och se om jag kan hitta något trevligt. Vintage, retro och återvinning är ju hur bra som helst. Det får nog bli ett besök på IKEA också. Hoppas detta kan ske inom en snar framtid!










Av Ida - 3 februari 2015 22:37

Det märks ganska tydligt att vi är inne i februari. Det har kommit mycket snö, vilket det brukar göra i början av månaden. Ungefär runt första eller andra helgen brukar det vara snöstorm. Ska bli spännande att se om det blir likadant i år. Flera år i rad då jag åkt till Göteborg för att se Mello har det varit skitväder. I år ska jag inte åka och det är lika tråkigt som skönt. Ska dock på lite födelsedagsfirande till helgen och hoppas jag slipper köra till stan i snökaos. Har varit ute och kört lite bil idag. Det var lite lurigt att köra, men det gick bra. Träffade även två håriga figurer vid vägen. Jag lät dem springa över vägen och en bit bort innan jag fortsatte hemåt.



 

Av Ida - 1 februari 2015 11:45

Redan februari? Tiden har gått fort! Jag tänker faktiskt fortsätta med min sockerutmaning. Tycker att jag har mått så bra under januari (bortsett från förkylningen då) så det känns helt naturligt att fortsätta. Hade tänkte köra ända till april, sen får vi se hur det går.



 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards