Lilla Pys

Alla inlägg under mars 2014

Av Ida - 14 mars 2014 10:30

    

Av Ida - 13 mars 2014 22:21

Aningen leabrôten (som vi säger på väsgötska.Har nog blivit smittad av butikspersonalen idag) efter dagens jobb. Körde ett jobbigt stykepass igår och det har satt sina spår. Axlar och ben fick en genomgång. Sen är jag inte jättevan av att stå upp i ca 8 timmar längre. Så ryggen känns lite mör. Men det är bara att ladda om för en dag i morgon också. Men det kommer gå mycket lättare. Nu är ju kroppen lite mer van. Det har gått förvånansvärt bra idag. Ska bli intressant att höra hur mycket jag sålt för. Kexen va för övrigt väldigt goda. Ett paket med krispigt havre fick följa med mig hem. Pappa var och provsmakade men han tyckte de med tranbär var godare. Smaken är som baken, som man säger. Tur det fanns flera sorter. Ska visst finnas en med äpple och kanel. Den skulle jag vilja testa....tror den faller mig mer på läppen.




  

Av Ida - 13 mars 2014 10:30

Då startar dagens arbetspass. Ska bli spännande att se hur det går. Har ni vägarna förbi Falköping så kika in på ICA Maxi så får ni ett kex av mig! Kommer berätta senare hur det gått för mig.



   Dags att smaka!

Av Ida - 12 mars 2014 14:44

Det är svårt att inte njuta av denna vårlika dag. Har haft några fina dagar och hoppas det kommer fler såna framöver. Har hängt ut tvätt nu några omgångar. Så otroligt skönt att äntligen kunna låta den torka ute. Det doftar ju så gott! Dessutom blir det mindre damm. Har städat lite idag också (känns inte som jag gör annat). Men det blir fint här hemma nu, sakta men säkert. Tror jag skulle kalla det vårstädning. Har slängt massa onödigt skräp som bara är i vägen. Det återstår att gå igenom några skåp i köket, sen är det klart för våren. Men det ska jag fösöka hinna med nästa vecka. Då är det lite lugnare igen.




    

Av Ida - 11 mars 2014 23:42

Här sitter jag i sköna pyjamasbyxor, linne och sambons nya gigantiska hoodie. Tända ljus, ett glas läsk och bra serie på tvn. Kan knappast bli bättre! Jo...sambon kunde ju varit hemma, fast då kanske jag inte fått ha hans sköna tröja på mig. Tisdagen har gått otroligt fort. Känns som jag varit effektiv idag också. Blev en långpromenad på förmiddagen samt ett stopp i affären för att handla lite småsaker. Det var väldigt skönt ute idag. Våren är på gång! Gjorde en supergod sallad till lunch som jag njöt av framför ett avsnitt av Bron (är lite seg på att upptäcka vissa bra serier, jag vet). Sen vilade jag mig och laddade för kvällens träningspass. Var lite disträ så jag tappade bort mig lite ikväll, men det skyller jag på de två små pojkarna som störde träningspass med oväsen och härmande gester. Så kan det gå, fick dem åtminstone att sluta. Sen har det varit soffläge resten av kvällen. Börjar bli lite sömnig nu så snart blir det väl sängen. Förhoppningsvis blir det en promenad i morgon också och lite fix här hemma innan det är dags för veckans tredje (och tyvärr sista) träningspass. Missar passet på fredag eftersom jag som sagt jobbar då. Har förresten fått veta att det blir spa igen om ca två veckor. Kommer bli så kul och mysigt! Återkommer om mer information.




       

Av Ida - 10 mars 2014 22:50

Körde tre grymma pass idag. Först familje- och barngympan. Det gick jättebra och jag fixade att hålla i det ena själv (med uppbackning från K och S såklart!). Sen blev det ett träningspass för mig också. Bra för både kropp och knopp. I morgon blir det lite ärenden innan det är dags för veckans andra pass. Sen ska jag ladda för jobb på torsdag och fredag. Detta är vad jag ska dema. Kommer bli spännande!




Av Ida - 10 mars 2014 11:30

 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards