Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

No easy way

Av Ida - 11 mars 2014 23:42

Här sitter jag i sköna pyjamasbyxor, linne och sambons nya gigantiska hoodie. Tända ljus, ett glas läsk och bra serie på tvn. Kan knappast bli bättre! Jo...sambon kunde ju varit hemma, fast då kanske jag inte fått ha hans sköna tröja på mig. Tisdagen har gått otroligt fort. Känns som jag varit effektiv idag också. Blev en långpromenad på förmiddagen samt ett stopp i affären för att handla lite småsaker. Det var väldigt skönt ute idag. Våren är på gång! Gjorde en supergod sallad till lunch som jag njöt av framför ett avsnitt av Bron (är lite seg på att upptäcka vissa bra serier, jag vet). Sen vilade jag mig och laddade för kvällens träningspass. Var lite disträ så jag tappade bort mig lite ikväll, men det skyller jag på de två små pojkarna som störde träningspass med oväsen och härmande gester. Så kan det gå, fick dem åtminstone att sluta. Sen har det varit soffläge resten av kvällen. Börjar bli lite sömnig nu så snart blir det väl sängen. Förhoppningsvis blir det en promenad i morgon också och lite fix här hemma innan det är dags för veckans tredje (och tyvärr sista) träningspass. Missar passet på fredag eftersom jag som sagt jobbar då. Har förresten fått veta att det blir spa igen om ca två veckor. Kommer bli så kul och mysigt! Återkommer om mer information.




       

 
 
natalia

natalia

12 mars 2014 06:37

Tack!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

12 mars 2014 07:29

Godmorgon!
Det är snart dags för oss att ge sig av mot Polen. Ville bara tacka för kommentaren och jag hoppas att du stannar kvar och följer min blogg. har gjort några tidinställda inlägg som kommer hoppa upp lite då och då. Inte så många men några.
Kommer inte kunna svara på kommentarena men det hoppas jag du förstår, gör det så fort jag kan igen.
Ha det så bra så hörs vi!
Kram

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards