Lilla Pys

Alla inlägg under juni 2011

Av Ida - 5 juni 2011 22:45

Ja då var det avgjort för i år. Det blev min favorit sen dag ett,

Simon Danielsson

 som tog hem det. Det finns nån rättvisa i världen iallafall!


 

Av Ida - 5 juni 2011 22:33

Har sommarpimpat bloggen med bilder på hunkex jag tagit idag.

Vad tycks?


 

Av Ida - 2 juni 2011 23:12

Har kommit underfund med att jag som många andra gillar lilla Hello Kitty. Har några söta saker i min ägo än så länge.


         

Men det finns ju så mycket annat kul också!


                     

   


Till och med kändisarna gillar Hello Kitty.


     

    

 

 

Av Ida - 1 juni 2011 22:43

Har tänkt att införskaffa ett par nya glasögon nu när det är så fint väder. Har varit inne på www.glitter.se och kikat. Hittade faktiskt flera stycken snygga där. Vilka ska jag välja?


         

Av Ida - 1 juni 2011 13:34

För första gången på över ett år är jag utan mina tabletter. Det ska bli intressant att se hur det går. Hittills har det funkat fint. Har dock känt några få men övervinnliga biverkningar. Det som ska bli mest intressant att se är om den här överflödiga vikten rinner av mig nu. HOPPAS!



 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards