Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 1 december 2014

En update

Av Ida - 1 december 2014 21:09

Att det redan är första december är helt ofattbart! Vart tog tiden vägen? Jo det kan kanske bero på att jag har haft fullt upp. Har inte ens haft tid att blogga liksom! Har hunnit med en jättemysig julmarknad tillsammans med en av mina bästa vänner. Fick faktiskt lite julfeeling, tro det eller ej. Nu i helgen var jag på Fitnessfestivalen i Göteborg tillsammans med en annan fin vän. Hade jättetrevligt. Massor med saker att titta på (en hel del snyggingar) och fick en fylld goodiebag. Åkte för första gången på länge tåg och buss dit (och hem givetvis). Det var väldigt skönt att slippa köra själv faktiskt. Har ju fått ett gratiskort av Västtrafik som jag kunde använda. Helt perfekt!


Sen sist har jag även hunnit med ett lyckat tandläkarbesök. Inga hål och inga andra problem heller! Min tandläkare är bäst. Inte bara för att hon alltid berömmer min tandhälsa, hon är dessutom trevlig.

Jag har även hunnit med en del shopping, så alla julklapparna är färdiga nu. Sen har jag julpyntat och satt upp lite adventspynt. Min sambo var även snäll att sätta upp vårt nya fågelbord så fåglarna har något att mumsa på under vintern. Dessutom har jag tränat en hel del också. Det känns kul igen och det är jag jätteglad för. Blir eventuellt 4 träningstillfällen till denna veckan, varav två som jag leder själv.




   Visst är det fint?

 
 
luvcatz

luvcatz

1 december 2014 22:32

jättefint :)
Vilken härlig vecka. Full fart o positiv energi, sånt gillar jag att läsa.

Tack fina du, lite jultema på naglarna, då jag ligger lågt med julpynt o så för andra året, de e så skönt att inte stressa över sånt.

Ha en fin kväll :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

 
Life of Johanna

Life of Johanna

1 december 2014 22:43

Låter som du haft det bra när du inte hunnit blogga =)

ja jag tänkte att alla behövde nog stretcha lite....

http://lifeofjohanna.se

 
natalia

natalia

2 december 2014 08:47

Fullt upp ju! Skönt att du inte hade några hål ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

2 december 2014 08:58

Sv: Tack så mycket! ja det tycker jag med ;)
Blir så fint med frostbilder :)

Låter som du haft det bra, med att träffa vänner och träna :)
Låter kul med fitnessfestival!

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

2 december 2014 12:33

Åh vad härligt tjejen! Kul att du har fullt upp och att det verkar gå bra med julpynt, träning och allt annat <3
Jättefint fågelbord!!
Kramar

http://www.missvivis.se

 
Elin

Elin

2 december 2014 13:19

Vad mysigt! Du har ju verkligen hunnit med supermycket, hoppas på att du haft det bra så länge du varit borta från bloggen :)
Skönt att ditt tandläkarbesök blev lyckat, så skönt när tandläkaren säger att bara allt är bra med tänderna! :) så fint fågelbord!

Sv; Ja jag tror att det kan behövas, men det är mycket bättre nu i alla fall! :) Tack så himla mycket, känns jättekul! Kram :D

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards