Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 13 april 2014

I did it again!

Av Ida - 13 april 2014 22:29

Tiden går så fort. Förstår inte hur jag ska få den att räcka till. Har i alla fall haft fullt upp. Blev piggare i torsdags. Lyckades iofs sträcka mig så jag fick sjukt ont i axeln under fredagsmorgonen. Men ändå åkte jag och sambon till Borås för en kortare shoppingtur. Vilket resulterade i ett par nya träningsbyxor, vårskor och ett par partyskor till mig. Sen blev det fredagsmys för hela slanten eftersom jag halvt däckade i soffan pga värktabletten jag pillade i mig. Det är dock mycket bättre i axeln nu. Igår fick jag tillfälle att använda mina nya dansskor (trodde jag). Jag och kusinen hade bestämt oss för att dra ut och svira. Vi laddade med kusinens hemmagjorda sushi. Yummie in my tummie! När vi var sminkade och fixade upptill tänderna (Jag fick låna kusinens superheta tajta kjol som jag bar utan strumpbyxor. Helt otroligt för att vara jag.) så drog vi mot Grand. När vi kom dit fanns det knappt en kotte där.  Vi hängde där ett tag för att se om det skulle bli bättre. Men de beslutade att stänga redan kl 12.Så vi drog hem igen. Snacka om besvikelse! Vi sa att detta bara skulle vara en uppladdning för nästa gång vi ska ut.


      Partyskorna. De kostade 69 kr bara, snacka om fynd!


  Supermumsig sushi. Wasabin fick det att klia i hårbotten!





I eftermiddags slog jag förra veckans rekord. Idag gav jag mig fan på att klara tre varv på elljusspåret. Vilket jag givetvis gjorde. Men min egna pt skikande inne i hjärnan (visualiserade mig själv stånden vid kanten av stigen skrikande: HEJA! GE INTE UPP!) gick det bannemej! Jag är så nöjd och stolt! Nu inser jag vad jag verkligen har lyckat åstadkomma. 3,75 km utan att stanna. Helt otroligt! Detta är så stort för mig så ni kan inte förstå! Nästa mål är att klara 5 km, vilket innebär 4 varv på den korta sträckan på elljusspåret. En vacker dag ska jag klara det! Jag måste klara det för den 12 maj gäller det!


   Lycklig efter dagens joggingtur. Invigde dessutom mina nya brallor. Sjukt snygga va?!


#träning #inspiration #hälsa #shopping #jogging #tips #rekord #icaniwill #minresaräknas

 
 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

14 april 2014 01:12

Kul med en liten shoppingtur :) Skulle själv behöva fixa lite nya träningskläder :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Tommy

Tommy

14 april 2014 09:20

Sv: Ja det kommer bli en grym mässa ! :D

http://tommytott.se

 
natalia

natalia

14 april 2014 12:37

Vilka snygga skor, riktigt bra fynd! :D Och vad skönt att du mår bra :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
ebba

ebba

14 april 2014 15:41

hej! missa inte min tävling där du kan vinna 2 kg lösgodis, gott va? :D

http://ebbahellstrom.blogg.se

 
En plats i solen

En plats i solen

14 april 2014 19:10

usch vad tråkigt när det inte är något folk ute :(

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

14 april 2014 21:36

Ohhh snygga skor och byssor !
Synd att utgången inte blev som tänkt...oftast är förfesterna bäst :P
Kram

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards