Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Skynda att fynda

Av Ida - 3 januari 2014 22:20

Dagen har spenderats på ett ställe som några kallar himlen och andra kallar helvete. GeKå's i Ullared är ett ställe som det finns delade åsikter om. Själv älskar jag det, men fick ingen riktig feeling idag. Gjorde ändå en massa fina fynd. Både jag och sambon fick tag i två par jeans var. Det var inte alls illa, för att vara därifrån. Har nästan aldrig hittat jeans där förr. Sen gjorde jag fyna fynd som gör sig bra till min fabläs för england. Två kuddar, en filt, påslakan, en tröja och mobilskal med union jack på. Hur snyggt som helst! Hittade även lite smink, smycken och böcker. Jag är väldigt nöjd med dagens shopping. Hade en mysig dag med sambon också, det gillar jag.



   Mitt nya armband.

 
 
Natalia

Natalia

3 januari 2014 23:09

Åhhh vilket fin armband :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

3 januari 2014 23:31

Snyggt armband! :)

Ja om inte annat kan du få ett litet bidrag till london. Jag vill med åka till london! :)

Ja vi får hoppas det är less på alla idioter nu.

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Decdia

Decdia

4 januari 2014 01:59

Åh, Ullared! Mannens föräldrar har varit där flera gånger precis när året börjat och sagt att där är superlugnt med folk där.
Kul att du fyndade!

Jag är absolut ingen London-expert men fråga på, kan jag hjälpa så gör jag det!

http://www.decdia.blogg.se

 
Vivi

Vivi

4 januari 2014 17:17

Åh vad skoj, jag gillar också Gekås och ska dit om ngn vecka ! Jag ska nämligen inhandla lite inför dopet vi ska ha i början av Februari ! ;)
Sv.. mja det viktiga efter helgen är att kämpa för att bli av med sockerberoendet jag fastnat i :P
Kram

http://www.missvivis.se

 
Emma

Emma

4 januari 2014 17:25

Hoppas du haft en bra jul och nyår :)?
jag tog lite semester från bloggen men är tillbaka igen!

Hoppas du får en resa till London! London är fint och väldigt mysigt och inte så långt bort :)

http://princessemma.blogg.se

 
natalia

natalia

4 januari 2014 23:32

Svar; Jag tycker båda filmerna var mycket bra men kan nog hålla med om att hur många lingon i världen var bättre.:)

Att ha armbandet när du fyller år tycker jag låter bra :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

5 januari 2014 00:08

Ja jag hoppas 2014 blir bättre, jag hoppas iaf att ingen nära dör i år!

Förstår du vill ha det på din födelsedag, hur mkt fyller du?

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

5 januari 2014 00:24

Jag hoppas slippa på länge, har bara mormor kvar nu som är riktigt gammal. Och jag hoppas hon lever länge till!

30, härligt, det blev jag för snart 2år sedan! :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards