Lilla Pys

Alla inlägg under augusti 2013

Av Ida - 18 augusti 2013 22:57

Träningsvärken har nu börjat kännas i magtrakten. Tror den kommer kännas i benen och fötterna imorn också. Har idag tränat i ca 4,5 timmar sammanlagt exkusive pauser och lunch. Var uppe med tuppen för att förberda och ge mig iväg på inspirationsdagen i Göteborg. Jag packade träningsväskan full med träningskläder, skor, duschgrejer och snacks att tillgå under dagen. När jag vaknade trodde jag aldrig att jag skulle orka till kl 17 i eftermiddag, men tio timmar senare så kunde jag glatt inse att jag gjorde det. Och jag hade superkul medan jag gjorde det! Efter tre danspass, ett gympapass och ett yogapass så var jag milt sagt svettig (hade dock hunnit byta kläder tre gånger). Det var sjukt skönt med en snabbdusch innan vi for hemåt igen. Soffan har sällan lockat så mycket som nu.



   Väskan packad och jag väntar på skjuts redo att åka.


  Ett svettigt 90 minuters zumba-party.


  Ser ni mig på bilden? Kan ge er några ledtrådar. Som att jag står till vänster lite dold bakom en annan tjejs hand och har ett rosa linne med text på mig.

Av Ida - 17 augusti 2013 12:30

Just nu sitter jag och finjusterar det sista på mitt träningspass.Imorn är det dags för inspirationsdagen i Göteborg hela dagen. Hoppas det inte dyker upp för mycket intressant där så jag känner att jag behöver ändra mig igen. För jag tror att jag börjar bli lite nervös eftersom jag börjar plötsligt tvivla på de olika övningarna jag knåpat ihop! Men jag tror det kan bli hur bra som helst bara det får gro lite. Förhoppningsvis ska delatagarna gilla det jag har att erbjuda dem. Musiken är jag i vart fall väldigt nöjd med. Det värsta är att jag flera gånger om dagen har fått massa nya låtar på hjärnan som jag önskar jag hade fått plats med. Men jag får lägga dem i en mapp i hjärnan och spara dem till våren. Nä nu ska jag jobba vidare. Önska mig lycka till, för det känns som jag kan behöva det just nu!



   Jag bjuder på ett litet nervöst leende!

Av Ida - 16 augusti 2013 22:54

Sen jag började att träna ordentligt har jag tappat en del kilon. Mer än 20 kilo närmare bestämt. Det är svårt att inse vilken skillnad det är egentligen gör man ser tillbaka på gamla bilder. Vad gillar ni min förvandling? Visst ser man en avsevärd skillnad?


 


 

   Maj 2013.


  Juli 2013.


 Augusti 2013.

Av Ida - 16 augusti 2013 21:57

I tisdags åkte jag och pappa till Borås för att köpa ett nytt modem till honom. Det visade sig att det inte var fel på hans modem utan på hans nätverkskort, när vi väl försökt installera den. Men medan vi ändå var i stan (läs Borås) så gick vi till torget. Där brukar de varje tisdag (med några undantag) ha bilträff med olika teman. I tisdags var det tyska bilar som gällde. Är inte så förtjusta i bilar från Tyskland, men det fanns en del fina faktiskt. Fråga mig dock inte vad det är för modeller, för det har jag ingen aning om, bortsett från de uppenbara då! Syn bara att vädret inte var det bästa så pappa inte ville ta sin fina bil till stan, istället fick vi åka i hans trista jobbil!


 


 


   Tuff buss.


En liten snigel på en Corvette.   


  Coolt med tvådelad bakruta.


  En snarlik bil har jag ändå nån länk till, då en av mina favoritskådisar körde runt i en sån. Den ska bara vara röd för att vara prefekt!


  Tuff "folk-buss"!


  Hur söt är inte den här?


  Kvällens stiligaste bil (enlig mig).


    Wroom wrooom!


Av Ida - 10 augusti 2013 19:28

Nu har jag äntligen fått den nyans av blond jag länge velat ha. Några av er skulle kanske referera den till "bimboblond" men jag vet med facit i hand att intelligensen som tur är INTE sitter i hårfärgen! Ska våga tona underhåret i ljusrosa sen också, det är ju bara det där med ATT våga! Har i och för sig yttepyttelite rosa kvar i topparna sen jag färgade det i våras, det får nog räcka en stund i alla fall.  Vad tycker ni om min nya hårfärg?



 




  

Av Ida - 10 augusti 2013 12:15

Nu när det har varit semester så har jag inte hunnit med alla de vanliga sysslorna. Men det ser faktiskt bättre ut att ha ett lite stökigt hem om man har hunnit med mycket kul saker än tvärtom om tycker jag. Det sägs ju att det är bättre med lite skit i hörnen, än ett rent helvete. Städa kan man alltid göra en annan dag då man inte har semester, är ledig och eller har sol. Det kommer många fler tillfällen till sånt under hösten. Eller vad tror ni?



        Ibland är det tillåtet att vara lite "lat".

Av Ida - 9 augusti 2013 22:30

 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards