Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Är så sugen!

Av Ida - 15 april 2013 15:33

Har länge varit så sugen på en ny tatuering. Problemet är bara att jag inte vet riktigt vart jag vill ha den och heller inte exakt vad den ska föreställa. Jag vet dock att den ska vara i färg. Har också haft starka funderingar på om den ska föreställa en fågel av nått slag. Hittade en jättefin häromdan när jag googlade lite. Vad tycker ni om den? Jag vill ju inte sno idén rakt av så det får nog blir lite ändringar om det skulle bli en liknande.




 

 
 
Sofia

Sofia

15 april 2013 15:46

Ja vill så gärna med tatuera mig, vet precis eller i alla fall ungefär vad ja vill ha men e sååååå feg. E så jädra nål rädd, bara ja skriver det nu darrar ja :) Undrar om man kan få lugnade innan? :)
Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
Izabell

Izabell

15 april 2013 17:13

Den var fin, det är viktigt att den blir personlig:)

Ha en fin måndagskväll! <3

Kraam Izabell

http://www.mysbella.blogg.se

 
Diana

Diana

16 april 2013 09:05

Den var häftig! Har du fler tatueringar och är de ungefär samma stil?

http://www.decdia.blogg.se

 
Jessika James

Jessika James

16 april 2013 14:20

Ja det är tråkigt när träningen känns stilla. Men den står ju nästan aldrig stilla, för då gör man fel :P
Och eftersom du känner dig starkare så gör du rätt! :)
Jag är så otroligt självkritisk å hoppas på att det ska landa å bli massa positivt istället. Men vi ser väl :)
Jag är absolut nöjd, ibland ;P

http://strawberrydreams.webblogg.se

 
Jessika James

Jessika James

16 april 2013 14:21

Btw. Jag tycker kolibri är jätte fint å tatuera!
Tycker det känns som frihet när man tatuerar fåglar.
Är väl säkert för att dom flyger ^^
Jag är sugen på en örn. Men vi får se när det blir :P

http://strawberrydreams.webblogg.se

 
Hanna

Hanna

16 april 2013 19:27

Tyckte det var en fin och söt tatuering :)
Kram

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Emma

Emma

16 april 2013 20:51

Denna fågel var jättefin :)
vad har du för tatueringar sen innan :)?
Läste om att du fått jobb, kul grattis men vad gör en livsmedelskommunikatör :)?
Kram

http://princessemma.blogg.se

 
Miss Naily A Fucking Rockstar

Miss Naily A Fucking Rockstar

16 april 2013 20:54

Tycker absolut att du ska skaffa en tattuering. Själv hade jag haft massor av tatueringar om jag hade kunnat. Misstänker att jag är allergisk eftesom jag har reagerat på vanliga nålar tidigare tex sprutor.
Du får fundera ut vad som är du och sedan googla ihop det med ordet fågel. Finns ju massor av fåglar att välja på:) Tänk en färgglad Ablatross:)
Var skar du ha tattueringen någonstans?

Ida: Kanske skulle ta och testa koffeinfritt kaffe? Jag älskar kaffe speciellt när man äter nåt sött eller när man bara går hemma å grejar då följer snuskmuggen med överallt, he he.


Kram!

http://www.missnaily.wordpress.com

 
Jessika James

Jessika James

16 april 2013 21:41

Håller med! Tvätta är kul. Luktar gott å man kan kombinera det med annat. Visst de går väl delvis att kombinera när man viker också. Men det går inte när lill tjejen är hemma. Då ligger allt i högar igen hahaa :D
Ja imorgon ska vi på bvc så jag hoppas dom säger något vettigt! :)
Vi har också inhandlat en luft fuktare. Så den testas inatt.
Ja nu igår å idag vet jag inte vad det är med mig. Men jag orkar knappt röra mig. Daniel säger att det är en "typ" av träningsvärk å jag hoppas på det så att de inte är så att jag håller på att bli sjuk :P hehe :) Nä nu blir det sängen. Natt jobb imorgon efter bvc mm. Zzzzzz

http://strawberrydreams.webblogg.se

 
Elisabeth

Elisabeth

17 april 2013 16:01

Vilken fin! =) Den tror jag skulle passa dig =)

Sv: Okej, nej jag har aldrig stannat där, men vet var det ligger =) Och bra att du har kontakter om du behöver hjälp med dator =) (ursäkta det sena svaret)

http://www.lajsa.com

 
Vivi

Vivi

17 april 2013 19:53

Jag tappar nog aldrig suget på en till tatuering, men den tatuering jag vill ha kommer bli större än jag vill ha den så än så länge väntar jag ! :)
Kolibrin var ju vansinnigt söt !!
Jag tror inte man ska ha förbråttom med att bestämma sig, den sitter ju där resten av livet sedan :)

SV. Tack! Tyvärr var det inte helt bra besked vi fick om katten, men det kunde varit mycket värre.
Kram

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

17 april 2013 20:30

Ja eller hur man ser verkligen att ha trivs med livet ,känns så bra för oss!Ja han lär sig ruskigt snabbt den hunden!
Nope inte varit på Borås blir nog n tur dit framöver;)Så mycket man vill hinna med o göra när sommaren kommer;)
Ah också roligt med sådana program, nä att vara ifrån sålänge från sin familj är tufft men en prövning som definitivt gör en starkare som person;)Vill med göra nu tatuering snart fast med Alfreds namn o födelsedatum;)men velar fram o tillbaka vart jag skall ha hans namn..hehe.

http://hummingbird.blogg.se

 
Margita

Margita

18 april 2013 10:16

Den fågeln är ju fin! Jag vill också ha en tatuering, en liten en, jag är ju lite äldre och det hörs fortfarande i min skalle att tatueringar är bara för sjömän och kriminella. Men så är det ju inte idag. En av mina allra bästa vänner gjorde en tatuering redan på 70-talet och jag tyckte hon var såååå modig! :D Ha en bra dag! Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards