Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Shopping

Av Ida - 23 mars 2013 22:48

Gårdagen spenderades tillsammans med sambon. Vi drog till Jönköping en sväng och shoppade. IKEA, A6, centrum och Biltema stod på schemat. Vi köpte en hel del trevliga saker, mest presenter dock. Det bästa med besöket var nog ändå att jag ÄNTLIGEN fick till ett besök på New Yorker, som jag längtat!



  Jag och sambon på IKEA. Det märks ju vem som är mest nöjd med besöket.


  Nytt nagellack från OPI, köpt på Kicks.


  Nya örhängen från New Yorker.


   Köpte två nya te-sorter. Jättegoda, men psycho lemon är nog min favorit. Kan rekomenderas!

 
 
Ama de casa

Ama de casa

24 mars 2013 11:05

Trevligt med en shoppingdag, och sambon ser inte alltför lidande ut ;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Miss Naily A Fucking Rockstar

Miss Naily A Fucking Rockstar

24 mars 2013 15:39

Åhhhhh! Är det det glittriga OPI lacket som är med råsa och lila glitter i? Har funderat på att köpa det men tvekat lite. Snyggt är det i alla fall:)

Och Mareld är ju så jävla gött te men det har jag ju redan sagt på Instagram kom jag på.


Kram!

http://www.missnaily.wordpress.com

 
Annie

Annie

24 mars 2013 15:40

Vad kul med Ikea, jag gillar med att shoppa där ! Men jag uppskattar det mer än sambon .. ;-)Kände igen mig i det du skrev om vem av er som gillade besöket mest, samma här ;-)
Vad är New yorker för typ av affär ? har nog aldrig varit inne i en sån butik. Kul att se att du handlat på Kahls oxå, jag älskar denna butik, köper kaffe och te där men mest kaffe ;-)

Kram/

http://cupcakes-ochannar

 
Jessica

Jessica

24 mars 2013 16:25

Många som har varit på Ikea i helgen =) vi och dom och ni haha. Härliga bilder.
Hoppas ni får en bra dag.

http://trollsfamiljen.blogspot.se

 
Jessica

Jessica

24 mars 2013 20:05

sv: Jo jag hitta ett skriv bord till sonen, 150 kr, inte alls dåligt tycker jag =) Och en stol till för 99kr =) och själv klart lite blommor och krukor som jag velat ha länge =) Vad köpte ni? =) hehe.
Appen heter Camera 360 =) as härlig app, nja Instagram har ju bara de där vanliga ramarna =)

http://trollsfamiljen.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards