Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Jönssonligan

Av Ida - 27 februari 2013 22:30

Har tittat på "Mia på Grötö" nu ikväll. Det är ett härligt program tycker jag då både Mia och hennes gäster bjuder på sig själva. En del program är bättre än de andra lite beroende på gästerna. Ikvällens program berättar Mia och Henrik Dorsin om sin delade förtjusning över Jönssonligan. Detta är en förtjusning som även jag och sambon (kanske mer sambon än jag) delar. I vår filmsamling ingår 90% av alla filmerna och vi har sett dem flera gånger. Det finns delar ur varje film som vi har som favoriter och citerar gärna dessa här hemma för att liva upp stämingen ibland. Sån är vår humor kan man säga. Tänkte dela med mig av några gulkorn från just dessa filmer.




"Stänga av?! Säger man så till en kärring?!"

  

"Sniglarna snackar!"



"Alla tittar här, alla tittar här!"



"Mycket snö men ingen ficklampa!"



"Ja, ja ser sjön."


 
 
Diana

Diana

28 februari 2013 00:13

Nja... inte min stil om jag ska vara ärlig. ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Sofie

Sofie

28 februari 2013 12:23

Haha åh, vad längesen det var jag såg någon av de där filmerna :D Dom är skitkul ju!

SV: Tack!! :D Ja det får vi verkligen hoppas, man får ju lite hopp om livet när solen visar sig nästan hela dagen! Kram

http://themusicneverstops.blogg.se

 
Miss Naily A Fucking Rockstarm

Miss Naily A Fucking Rockstarm

28 februari 2013 15:28

Ida: Den med blåbär kanske är ny? Dr Pepper i 1,5 har funnits jätte länge, ibland brukar jag köpa en sån å götta mig:)

Det funkar inte med mint. Nemi är galen i det och brukar stå i handfatet å slicka i sig tandkrämsrester...äckelkatt.

Kram!

http://www.missnaily.wordpress.com

 
Izabell

Izabell

28 februari 2013 18:25

Jag tyckte de var såå roliga när jag var liten:) Mia på Grötö, vilket mysigt å bra program:)

Kraam Izabell

http://www.mysbella.blogg.se

 
Sofie

Sofie

28 februari 2013 20:07

SV: Haha inte? Jag älskar att läsa när folk argumenterar på olika statusar :D

Jaaa får nog göra det, måste skaffa fram filmerna bara, får väl ladda ner hehehe.. Vilken är din favvo av de filmerna?

Juuust det, herregud det är 1:a mars imorgon. Skönt att det går framåt i alla fall. Snart är det sommar (typ) :D Kram!

http://themusicneverstops.blogg.se

 
Hanna

Hanna

28 februari 2013 20:09

Jönssonligan är ju klockrena :) mycket snö men ingen ficklampa var ju bäst då!! Haha

Kram

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards