Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

Sommarutflykt

Av Ida - 18 juli 2012 09:49

Gårdagens utflykt var toppen. Vi hade både tur med vädret och inte var det jättemycket folk (varken i djurparken, på stranden eller i varuhuset)! Vi började vår resa ganska tidigt och styrde kosan mot Nordens ark. Tack och lov att det mestadels är motorväg dit så det gick fort! Kände mig som ett barn på julafton när vi kom dit (stod i kön och hoppade med de 5000 barnfamiljerna som var där)! Vi såg en massa spännande djur!




  Liten panda, ursöt!


Favoriten, pallaskatt!


  


 


 


 

Amurleoparden skulle matas....


 

Vi fick efter många och med toppenplatser!


 

När hanen slet ner hela köttstycket gick det ett sus genom publiken!


 

En skygg snöleopard som knappt syntes.


 

Vacker utsikt i parken.


 

Järv.


 


     

Pilgrimsfalk.




När vi gått några timmar inne i parken så styrde vi kosan hemåt och mot Uddevalla. Vi tog en tur och kollade in stan. Sen fortsatte vi ut mot havet, närmare bestämt Gustavsberg och Lindesnäs. Där fick jag åtminstone badat fötterna, för det var för kallt i vinden för att bada hela mig!


                    

På vägen hem stannade vi även till på Överby (shoppingcentrum i Trollhättan) och shoppade lite. Fick tag i en ny bh som också var på rea. Sen köpte vi skor. Jag fick tag i två par superbilliga och sambon ett par. Totalt 3 par skor för 138(!!!!) kr, det kallar jag FYND!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards