Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Helgens bravader

Av Ida - 6 juni 2010 22:05

Har under helgen umgåtts,lekt, busat, myst och skrattat med L och hennes föräldrar. Man blir varm i hjärtat av att höra barn skratta och man mår så bra när man får en go kram av en go unge som L. Tur man mår bra när man umgås med henne och hennes mamma.  Igår gjorde vi massor av saker. Allt från att bada i minipoolen till att gå på promenad. Vi var även ute på kattungejakt och hittade två kullar med totalt 7 stycken. Jättesöta men inget för mig. Jag är mer en hundmänniska. På kvällen  grillade vi och åt massa gott i trevligt sällskap. Fick mycket motion igår också då jag cyklade en mil och promenerade i 3 km. Fick även tillfälle att träffa lite släktingar och bekanta på vägen då jag passerade diverse släktingars hus på vägen. Ska helt klart cykla dit igen då det är lika fint väder som vi haft de senaste dagarna. Bättrade även på den icke existerande solbrännan också. Det enda stället som det ens syns ett tecken på att jag varit i solen är hårbotten. Aj aj min blonda skalle!


         

   

   

    

  



Idag har jag även fått träffa lilla L och hennes mamma. De var här och fikade en stund då min sötnöt, L's pappa och E var ute och körde cross-motorcykel. (Sötnöten ramlade tyvärr så jag är lite rädd att han har skadat sig allvarlig. Hade ont i revbenen när han åkte till jobbet. Hoppas det inte är brutet. Isf blir det besök hos doktorn med honom imorn.) Vi åt god blåbär- och hallonpaj med massa vaniljsås. Mums! Sedan begav vi oss till lekplatsen för att gunga och testa andra diverse leksaker de hade där. Hade som vanligt jättekul! När de åkt hem somnade jag ute i min solsäng och sov två timmar. Nog för att det är superkul att va lektant så blir man väldigt trött av det.



      



 
 
Ingen bild

Mamma

7 juni 2010 08:54

Vad fina bilder och det du skrivit låter super bra kram

 
Ingen bild

Emma

7 juni 2010 18:09

Tack för en jätte trevlig helg! Hoppas att det blir fler sådana i sommar! Hoppas att Lovisa inte slitit ut dig helt efter en sådan intensiv helg! Man kan inte annat säga än att du har bra hand om barn! Hon Älskar att vara med dig!

 
Margita

Margita

8 juni 2010 13:36

Vilken härlig helg du verkar ha haft!! :) Fina bilder!

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards