Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Jag hatar söndagar!

Av Ida - 25 april 2010 10:31

Då var det återigen en sån här jävla dag. Söndag! Varför måste denna dagen finnas? Har man inte ångest innan får man de på söndagar. Idag börjar min sambo första dan på jobbveckan, kl 21:30. Jag har märkt att nu när jag mått så dåligt mår jag sämre när han har gått till jobbet på kvällen. Samma känsla får jag när jag vaknar på morgonen och måste gå upp. Somna om är uteslutet oavsett om kl 7 eller 9 och likaså oavsett när jag somnadet så ska jag vakna tidigt. Så nu sitter jag här ensam och väntar på att min sambo ska vakna så jag kan känna mig lite tryggare i mig själv. Vill inte väcka honom heller eftersom han ska jobba i natt, han behöver sova stackarn.


Imorn ska läkaren ringa mig så får vi se hur länge jag blir sjukskriven till. Kanske måste jobba redan nästa vecka vem vet. Men jag känner nu att jag inte skulle klara det. Blir då biverkningarna starkare än nu så går det ju absolut inte. Nu ska jag försöka hitta på nått som skingrar mina tankar!

 
 
Ingen bild

Em

25 april 2010 19:44

haha ja något annat kan man väl knappast kalla det :P

 
Evelina

Evelina

26 april 2010 18:56

Trots den lilla ålderskillnaden, så känner jag mig igen i dig trots allt. Vet precis hur du menar, den där känslan... Men du ska se de gäller bara att ta en liten bit i taget, allt kan ju som sagt inte komma på en dag :) De bara kämpa på, tror på dig! Kolla gärna in min blogg med handlar om mitt tuffa liv och en kamp att vara nykter :) kram :D

http://WindOfChange.bloggplatsen.se

 
Evelina

Evelina

26 april 2010 18:58

förresten jag hatar med söndagar som bara den! Men då har jag istället börjat kalla dom "Chillination dagen" kanske låter skumt, men de gör mina söndagar lite ljusare hehe då vet man att de är en "chill dag" ingen "deppar dag" :)

http://WindOfChange.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards