Lilla Pys

Alla inlägg under oktober 2014

Av Ida - 7 oktober 2014 21:25

Oj oj vad tiden går fort! Redan en vecka har gått och jag har hunnit med massor. Helgens kurs var hur kul som helst. Träffade 12 intressanta människor som jag skrattade och svettades med i två dagar. Känner mig lite mer upplyst om saker som krävs av mig som gympaledare. Körde ett pass idag. Kändes som det var lättare att ta till sig vissa saker nu, efter kursen. Nu hoppas jag kunna ha lite mer tid för bloggen. Gillar ju att skriva och att få kommentarer av er.



 



Av Ida - 2 oktober 2014 20:20

Nu känns det som att jag börjar se ett ljus i tunneln. Börjar tillfriskna från min förkylning. Har inte haft tid eller lust att blogga den senaste veckan. Har mest legat i soffan och kollat på Harry Potter-filmer. Det har varit skönt. Har dock tvingats träna trots att jag varit sjuk. Har ju lett 4 pass och fick ställa in förr förra veckan. Men har tagit det lugnt och känt efter. Till helgen blir det det dock lite mer träning då jag ska på kurs i Göteborg. Ska vara borta i mina gamla hoods i Landala. Pluggade där på universitetet. Ska försöka komma tillbaka med färska och nya spännande saker att berätta för er, efter helgen!






Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards