Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 14 september 2014

Trött!

Av Ida - 14 september 2014 21:48

Just nu är jag väldigt trött på det här med valet. Skyltar och reklam överallt! Jag har röstat på det parti som är mest rätt för mig. Har varit ganska osäker på vad jag skulle rösta på men det har känts rätt nu efteråt. Men jag vill inte höra mer tjat om detta nu, även fast det känns som det lär bli mycket "eftersnack". Det ska ju alltid ältas! Men hur det än blir, så hoppas jag på en förbättring. Vissa saker fungerar inte alls tycker jag. Idag har jag inte bara hunnit med att rösta utan har även haft fikabesök. Det är min namnsdag idag, så vi firade med våffelkalas. Pappa, lilla L & L var här ochså med sina föräldrar. Plus R och min sambo. Sen kom min sambos bror med barn en sväng också. Jag och lilla L körde fyrhjuling.Det var jättekul. Jag körde å hon åkte med. Jag är lite trött så nu ska jag ägna mig åt en film innan sängdags.



   En annan typ av val! *fniss*




 
 
Fröken J!

Fröken J!

15 september 2014 10:26

Ja nu är det ju typ över, och vi står nog inför stora förändringar! Hoppas till det bättre.. :/

http://www.vintagejohanna.se

 
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

15 september 2014 10:37

Precis vad jag skrev igår, att jag är så himla trött på det här med valet nu. Och efter resultatet igår känns det som att det kommer bli väldigt mycket eftersnack ett bra tag nu:/

Alltså jag hade inte ens hört talas om det där Fynda varuhuset. Det var sambon som sa att han hade för sig att han hade varit på någon "outlet liknande" butik för många år sedan när han var tillsammans med sitt ex. Så jag googlade lite och hittade den där butiken:) Gud vad mycket fint de hade. Jag hade kunnat handla hur mycket som helst, men bestämde mig för att hålla i plånboken.

Kram

http://sessie.se

 
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

15 september 2014 14:50

Jaså inte. Jag trodde du hade varit där varje gång du vart i Falkenberg haha. Den där butiken kommer jag vilja åka tillbaka till, men inte ofta. Max en gång per år!

Ja, ska bli spännande nu framöver och se om det kommer bli någon vidare ändring. Kanske märker vi inte av det alls.

kram

http://sessie.se

 
natalia

natalia

15 september 2014 19:39

Så skönt att det är över nu. Nu ska dem bara sluta babbla om det..

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

15 september 2014 21:13

Håller med om valet..inte alls kul!!! :/ Haha bilden. Kram

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards