Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 8 april 2014

Pain

Av Ida - 8 april 2014 17:13

Nej nej nej! Jag som trodde det skulle bli en bra vår. Jag hade tänkt att leda alla mina träningspass nu utan frånvaro. Men när jag vaknde i morse (kl 6....redan där förstod jag att nått var fel) hade jag ont på flera ställen i kroppen. Trodde först att det var träningsvärk från igår. Var först ute på utflykt med lilla L, hennes mamma och lillasyster. Vi tog en promenad hemmifrån dem ner till min moster. Där har min kusin sina två hästar. Min kusin var där med sin dotter, så lilla L och lilla F red på shettisen. De hade jättekul! Lillbebban i sin tur blev jätteförtjust i den stora hästen. Jösses vad hon hoppade och tjöt. Sen, efter någon timme, så gick vi hem till lilla L igen. Jag tog bilen hem, åt mat och gav mig sen iväg på träning. Körde på så svetten sprutade. Därför antog jag att lite träningsvärk borde jag ju ha idag. Men när jag klivit upp ur sängen frös jag (vilket jag sällan gör). Fixade frukost, åt och pillade i mig en ipren. Sen la jag mig i soffan med både täcke och filt på mig. Frös fortfarande och då antog jag att det var feber. In i det sista så önskade jag att jag skulle kunna leda kvällens pass. Men jag vill inte offra min egna hälsa, även om jag tycker det är så roligt. Som tur var kunde I rycka inn och ta mitt pass. Så här ligger jag i soffan och känner mig som om jag brutit alla ben i kroppen. Börjar i och för sig må lite bättre nu, men det gör jag alltid framåt kvällen. Tur jag har en så go sambo som tar hand om mig. Han ska cykla till affären och köpa lite läsk till mig.



   Kan så vara...bort med svagheten snabbt och hit med massa stryka!

 
 
luvcatz

luvcatz

8 april 2014 20:00

Nä, usch krya på dig!

Jag kan hålla med dig om ungas naiva inlägg men nånstans önskar jag att vuxna omkring dem visar vägen o guidar de i vad som är privat o inte lämpligt att lägga ut, men du har så rätt i nätmobbingen...

Kram, kram, ha en fin kväll :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

8 april 2014 21:43

Ush inte kul att bli sjuk :(
Själv har jag haft grymt ont i ryggen idag och varit sååå trött (livet som småbarnsmamma :P) men två Alvedon och två stora kaffe senare så blev det lite bättre :P
Sv. receptet är uppe i bloggen nu :)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Annie

Annie

9 april 2014 16:51

Vad trist :-(
Hoppas du kryar på dig fort! :-)

Bra att du är hemma då och kurerar dig. Hälsan är viktigast :-)
Krya på dig!
Kram/

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

9 april 2014 17:06

åh vad tråkigt, krya på dig

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Sessie

Sessie

10 april 2014 12:23

Krya på dig! Du gjorde rätt i som valde att prioritera din egen hälsa. Det kommer fler tillfällen där du kan hålla i dina pass. Du ska hålla i många år till.

kramar

http://sessie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards