Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 30 mars 2014

Lyckans ost

Av Ida - 30 mars 2014 21:51

Ibland känner jag mig så otroligt lyckligt lottad! Att få komma med i gymnastikföreningen har nog varit det bästa som hänt mig på länge. Gårdagen var verkligen en extra bonus. Så trevligt vi hade! Superhärligt ställe! Kan verkligen rekommendera er att åka dit! En fröjd för både kropp och själ. God mat, härliga upplevelser, vackra vyer, ljuvliga dofter och en lisa för själen gör hela upplevelsen till något oförglömligt. Jag måste åka dit snart igen! Man kunde välja olika typer av sparitualer och jag valde först en renande men valde sen att byta till deras limited edition. Lite orientaliskt inspirerad. Doftade ljuvligt. Å så mör man blev efteråt. Kändes som jag behövde en veckas semester efteråt! Men idag är jag mycket piggare, efter en god natts sömn. Gick för ovanlighetens skull och la mig före kl 23 igår. Då var jag trött! Tyvärr hann jag, som befarat, inte med att fota så mycket. Ska kika på de fotona jag tog, i morgon och så får vi se om det blev några värda att visa. Har förövrigt varit på kalas idag så jag har inte hunnit kolla. I morn ska jag ju hålla i terminens sista familje- och barngympa vilket ska bli spännande och kul. Blir påsktema, så kaninöronen åker på till eftermiddagen.



   Produkterna vi använde under sparitualen fick vi med oss hem.


  Vi som valde limited edition fick även en nessesär med oss hem.

 
 
Tommy

Tommy

31 mars 2014 09:21

SV: Jag jobbar med natt då och då och sambon är oftast borta 14 dagar då han jobbar till sjöss, men nu har han varit hemma sen december då båten byggs om och man vänjer sig snabbt, även fast han varit borta på jobb några enstaka dagar, så man vänjer sig snabbt att ha honom hemma.

Det ska jag göra .. haha!

http://tommytott.se

 
Emm

Emm

31 mars 2014 16:37

Ser ut att vara finfina saker! :) Är verkligen svag för krämer och sånt. Kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

31 mars 2014 19:07

Låter som du haft det härligt :)

Haha ja han lär sig snart att jag har rätt :P

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

31 mars 2014 20:06

Så härligt det låter, roligt att du var nöjd! Får testa St Jörgens ngn gång :) har hört mycket gott om det !
Låter som du valde rätt med orientaliska !
Hoppas det löser sig med bilen :(
Kram

http://www.missvivis.se

 
natalia

natalia

31 mars 2014 21:40

AVIS!!! ;(

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

1 april 2014 13:46

Låter härligt ;-)Alltid kul att få hem lite nytt när det gäller lotion och peeling grejer:-)
Sånt går alltid åt ;-)
Kul med familjegympa,ha så kul på den!:-)

Kram/

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards