Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

Energi!

Av Ida - 24 februari 2014 22:51

Jösses vad jag känner mig fylld med energi nu! Men samtidigt är jag så lugn och det känns så skönt i kroppen. Det känns som lite träningsvärk kommer smygande också. Har haft premiär med barn-och familjegympan idag. Barnen var ju så goa! De var som de var i en magisk värld. Föräldrarna var jätteduktiga de också, de gick verkligen in för att springa runt med sina barn. Det gjorde mig glad igenom hela kroppen att se dem. Man kunde inte annat än att le när man såg dem. Det var en lyckad dag, även om jag inte tillförde så himla mycket när det gäller den sociala biten. Men jag kommer komma in i det fort. Gillar iallafall K och S, så tyckte vårt sammarbete funkade fint. Efter två timmar med busigt stim och stoj blev det gympa för oss vuxna också. Det var väldigt skönt att avsluta dagen på det viset. Imorn väntar ännu ett gympapass, denna gång med mig som ledare. Innan dess ska jag hinna med en promenad och lite städning. Har påbörjat projekt "röja ut", så har redan gått lös på mina hårprylar, smycken och börjat i köket lite smått. Blir nog några vändor till återvinningscentralen innan jag är klar. På torsdags väntar jobb! 




 

 
 
Annie

Annie

25 februari 2014 08:23

Vad härligt med mycket energi i kroppen! det är en härlig känsla ;-)
Vad kul att barn-och familje-gruppen kändes så bra :-)
Tycker du är så duktig och modig som leder gympapass! ;-)
heja ;-)

Kram/

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Lajsas Fotografi

Lajsas Fotografi

25 februari 2014 09:47

Vad härligt att du känner som du gör! Man ska ta vara på dessa stunder/dagar.. Egentligen borde man känna den livskvalitén varje dag för att må bra fullt ut =)

Sv: Tack! va kul att du tycker det! =) Det jag ville med bilden var att få frukten skarp och i fokus men det gick inte.. ;) Tack för tipset! Har inte tänkt på det.. Men det ska provas! =)

http://www.lajsa.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards