Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Ensam?

Av Ida - 21 januari 2014 22:39

Det känns som den här dagen kommer sluta bättre än gårdagen. Jag kunde inte sluta gråta. En känsla av maktlöshet och värdelöshet sköljde över mig. Sen var tårtarna ett faktum. Jag fick en sån olustkänsla i kroppen och blev helt handlingsförlamad. Tankarna for runt i huvudet om allt möjligt. Jag började fundera på hur relationerna ser ut till mina vänner. Jag funderade hur jag själv är som person men framför allt som vän. Jag började seriöst fundera på ifall det kanske ändå är något  fel på mig eftersom människor ofta missförstår mina intentioner eller saker jag säger. Kanske får jag skylla mig själv när någon gör något elakt. Jag började fundera på vem jag egentligen kan lita på. Kanske är jag lika ensam som jag kände mig igår? Det enda som kändes rätt var att gå och lägga sig. Sov ganska gott, som tur var. Vaknade ganska glad, men har varit trött nästan hela dag. Ett träningspass nu ikväll gjorde mig gott. Fick ny energi och hoppas att veckan fortsätter på ett bättre sätt då jag ska sluta veckan med buller och bång.



 

 
 
En plats i solen

En plats i solen

22 januari 2014 16:48

Stor kram till dig! :)

Ja det är riktigt kul och vara med i en film :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Rebecka

Rebecka

22 januari 2014 19:13

Du är inte ensam :)
Tyvärr kommer det både uppe och nere dagar men som tur är så kan man alltid hoppas på att nästa dag blir bättre :)

Tror du har vänner som verkligen finns där men blir lätt att man känner så när man har en nere dag.

Hoppas det blir bättre iaf :) Imorgon är det redan torsdag ju, snart helg ♡

http://Bekka.se

 
Emma

Emma

22 januari 2014 19:37

Nej men vännen, tråkigt att du känner så här :( Jag tycker du verkar vara en snäll människa att ha som vän :)
Hoppas du känner dig bättre snart! <3

Ok trodde ni skulle gifta er nu och att jag glömt att läsa om det i bloggen :) Min kusin ska gifta sig i sommar, vi ska på en bröllopsmässa nu i feb i Göteborg, det ska bli kul :)
Kram!

http://princessemma.blogg.se

 
Jess

Jess

22 januari 2014 22:26

kunde jag skulle jag krama dig. Ja jag vet att vi inte känner varandra men den uppfattning jag har av dig är att du är en go och underbar person.
Kram

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

 
Jess

Jess

22 januari 2014 22:55

Svar: Svårt att förklara min smärta. Tänk dig en stor syl som du kör in ovanför ögat och att den smärta som kommer då inte ger sig. Jag vaknar av att jag har så ont i huvudet så jag ibland gråter. Ibland önskade jag att jag fick dö för att det gör så ont. Jag får förvarning kort innan genom att min hägra näsborre blir helt igentäppt och sen kommer smärtan från helvetet ovanför höger öga. För mig är det alltid samma ställe.
kram

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

 
Jess

Jess

22 januari 2014 23:02

Ja jag har varit hos läkare och neruologen . Dom konstaterade horton och jag har provat olika mediciner men dom blev verkningslösa fort. Dom konstaterade att jag förmodligen har kronisk horton. Hortons symptom är bland annat täppt eller rinnande näsa, hängande ögonlock och rinnande ögon. uvudvärk har jag haft i många år men det senaste året har den ökat så markant att jag sökte hjälp.Nackdelen är att man får ha skiten tills man blir ca 65, inte alla blir av med den men dom flesta

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards