Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 4 december 2013

Happiness

Av Ida - 4 december 2013 00:23

Häromdagen var jag lite trött på mig själv. Mest var det nog för att det hänt saker under veckan som gjort mig ledsen och trött. Men efter helgen så känns allt mycket bättre. Det var som om helgen på nått konstigt sätt var lite magisk. Inget speciellt hände, men det känns så bra nu. Jag önskar att jag alltid kan känna såhär!! Det vore så skönt att sätta känslan på paus, så den fortsätter i evigheter. Men jag får njuta av den så länge det går. Om den försvinner igen får jag försöka få den tillbaka. Det finns så mycket i mitt liv som jag är tacksam för. Det är viktigt att ta vara på det lilla. Fick ett sms tidigare idag med nyheter som egentligen inte förvånade mig men gjorde mig lite nedstämd. Men då bestämde jag mig att jag skulle se det positiv istället och se fram emot det som kommer istället. Nu känns allt jättebra och smsets budskap rör mig inte längre på samma sätt. Tänk så annorlunda allt kan bli bara man omvärderar en liten enkel sak. Min kärlek till träningen och möjligheten att träna ger mig mycket, både själsigt som kroppsligt. En kombination av träning och att jag omger mig av härliga människor är bästa medicinen man kan tänka sig.




 

 
 
En plats i solen

En plats i solen

4 december 2013 06:45

Ja du får gärna kika in de förteg jag har på min sida om du vill :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

4 december 2013 12:42

Så härligt att läsa ! Jag har själv gått igenom en del senaste åren, en del har ni ju kunnat läsa om på bloggen :) och jag har märkt at ens egen attityd betyder otroligt mycket. et är klart man får tycka synd om sig själv, vara ledsn osv när jobbiga sakr händer, men den enda som kan göra att du inte fastnar i de tankarna är du själv :)
Kram !!

http://www.missvivis.se

 
Sofia

Sofia

4 december 2013 18:36

Men oj vad fin din blogg blivit :) Jag har 12 kusiner, så vi är några stycken :D Men vi hade jätte kul, synd såna kvällar går så fort!

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

5 december 2013 18:31

Ja får åka och titta på ett kylskåp på lördag förmiddag

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Emma-Kalender på bloggen

Emma-Kalender på bloggen

5 december 2013 18:45

Ja hoppas vi båda kommer med nu då, jag vill gärna testa denna bagen!
Oh bingolotto, kul, sambon kom nyss hem med lotter till uppesittarkvällen, det är en tradition!

Jag kan med ha såna dagar när man inte känner sig på topp, flera nu än förut, men det är så mkt i livet nu, bebisväntan, jobb och ja en hel del, jag var deppig för någon dag sen men nu känns det bra igen, inget kul att känna så :(
Kram!

http://princessemma.blogg.se

 
Annie

Annie

7 december 2013 15:03

Håller med dig ;-) skönt att det känns bättre nu :-)
Träning ger mig så mycket också, mår även bättre mentalt när jag tränat, får sån kick av det ;-)
Ha en fin helg ;-)

Kram/

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

7 december 2013 17:26

Vilken fin header du fått!
Det där med humöret, det kan verkligen gå upp och ner, helt normalt! Jag vet förstås inte vad ditt sms handlade om men skönt att höra att du känner dig bättre. Träning tror jag är dundermedicin för själen! Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

 
luvcatzl

luvcatzl

13 december 2013 18:20

Fint sagt, skönt att bara acceptera känslan o gå vidare ;)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards