Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

Ett litet missöde!

Av Ida - 27 oktober 2013 19:28

Nått jag måste berätta om är det lilla (läs stora) missöde jag råkade ut för i tisdags. Som ni vet leder jag ju mitt gympapass på tisdagar. Jag var som vanligt i hallen tidigt (dock några minuter senare än vanligt) ifalla det skulle ske några ofärutsatta problem. Trots detta dök ett jättestort problem upp! Jag satte i godan ro på steroanläggningen som vanligt för att kolla ifall cd-skivan funkade, att det kom ljud i högtalarna och ifall mitt headset gav ljud ifrån sig när jag pratade i det. Man kan säga att det var negativa svar på alla tre checkpunkter. Fick lite smått panik och försökte lösa det lite snabbt. Det fanns inte direkt en snabb lösning på problemet så jag tvingades ställa in passet, vilket fick mig att känna mig extremt dålig. Men jag tänkte inte ge mig, trots att nästan alla deltagarna gått hem så fortsatte jag att lösa problemet. Jag började med att ringa fixar-Per för att se ifall han kunde hjälpa mig. Han satt i möte så jag fick helt enkelt försöka lösa problemet själv med hjälp av hans små tips. Eftersom mottagningen på mobilen är superkass där ute fick jag helt enkelt försöka minnas vad han sagt innan jag gick in i salen igen. När jag försökte låsa upp skåpet där rätt prylar satt så funkade inte min nyckel. Som tur var var halva hallen fylld med pingisspelande barn och deras ledare. En av dem hjälpte mig och tillsammans löste vi det till slut. Tog väl över en halvtimme att få ordning. Det var trots allt 5 stycken tappar själar kvar i gympahallen så vi körde ett kortare men intensivare pass. Kändes helt okej efteråt, men man märker vid såna här tillfällen hur beroende man är av den morderna tekniken. Hoppas verkligen det funkar bättre nästa vecka!




 

 
 
Coquina

Coquina

28 oktober 2013 09:24

Vad tråkigt att det strulade men skönt att det kom igång till slut iaf :) Har en grym tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om produkter värda över 1000 kr :)

http://www.coquina.blogg.se

 
Patricia

Patricia

28 oktober 2013 15:20

Nej men vad jobbigt. Jag är verkligen sämst på sådant där tekniskt så jag hade inte klarat mig bra där heller haha.

http://patriciac.blogg.se

 
Annie

Annie

28 oktober 2013 18:35

Vad trist att tekniken strulade för dig! Men vad duktig du är som fixade det, trots hindren som kom i din väg! Bra gjort av dig ;-)
Det går säkert bättre nästa gång :-)
Ja det stämmer man är verkligen beroende av tekniken och att det bara ska funka.
Kram/

http://cupcakes-ochannat.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

29 oktober 2013 11:30

Vad tråkigt att stereon skulle strula på det viset!

Tur att åtminstone några stannade för att träna ;)

Massa kramar

http://tankarofhanna.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards