Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

Lillbebban, storbebban och deras mamma!

Av Ida - 24 oktober 2013 00:08

Det var länge sen jag var ute och fikade. Blev mer sånt förr och tur är väl det för de har alltid så mykcet gott (och onyttigt). Men idag så fick jag följa med lilla L, hennes mamma och lillasyster när L skulle på simskola. Efter hon plaskat runt i bassängen en stund så gick vi och fikade, shoppade samt tog ett besök på biblioteket. Det var som vanligt mysigt och kul att umgås med dem. Lilla L va så duktig på att simma. Hon är nybörjare än, men för att vara 5 år var hon jättemodig. Vi ska gå och bada en dag bestämde vi. Då får hennes mamma och lillasyster också åka med. Längtar till nästa gång vi ses!



  Jag och lilla L är BFF's!   "Lillbebban" tyckte det var spännande att gå på café!


   Jättemumsig kladdkaka!


   Gott med MER!

 
 
Ingen bild

Mamma

24 oktober 2013 10:21

Så mysigt detta lät skulle gärna varit med om jag kunnat,gillar ungar,bada och fika kram.

Ida

24 oktober 2013 13:22

Ja det var mysigt. Hoppas du kan följa med en annan gång! kram

 
Mamma

Mamma

24 oktober 2013 13:12

Vad ni ser ut att ha det trevligt skulle gärna varit med gillar ungar,bad och fika kram <3

http://Eva-Lisa

 
Vivi

Vivi

24 oktober 2013 15:52

Vad mysigt, sådana dagar ska man ta till vara på :)
Tack förresten för kommentarerna, det känns overkligt och helt fantastiskt !! :)
Nu var det ingen som gissade rätt på den 13:de men du var ju närmast, så jag tänkte att om du skickar mig din adress så ska du få en liten överraskning i brevlådan :D
KRAM

http://www.missvivis.se

 
En plats i solen

En plats i solen

24 oktober 2013 15:55

Det är faktiskt väldigt sällan man gå på fik numera :(

Ja, får väl skriva mer utförligt om dejten ikväll! :) Måste till posten och hämta ut tröjan jag beställde och skicka tillbaka en annan som gått sönder :) åh fy för och ramla på en isfläck, förstår det var en hemsk dejt :(

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Emma

Emma

25 oktober 2013 00:47

Ja men visst var det ett bra insiativ, dock går inte min försäljning så bra men lite har jag fått in som ska till forskningen :)
Kul med fika och såg att du läst ut Martinas Haags heja heja, har den men inte börjat på den ännu, får se vad jag tycker om den sen då :)
Kram

http://princessemma.blogg.se

 
En plats i solen

En plats i solen

27 oktober 2013 14:21

Nej denna dejten tog verkligen priset :) Men men, man lär sig alltid något :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

27 oktober 2013 14:31

Bra jobbat! Speciellt om du inte lyssnar så mycket på kent :)

Man kan hitta något positivt i allt :)

Lade till dig på bloglovin, blev nr 10 :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

27 oktober 2013 19:13

Men mys! :)

SV: Åh tack!! Haha men gud så kul, jag vill också dansa till den, är typ aldrig ute så jag får väl göra det här hemma när ingen ser hehe ;) Åhååå, vilken kanon-julklapp i såfall! Har du bestämt vad du ska göra för nåt? Kram!

http://missmusicnonstop.blogg.se

 
En plats i solen

En plats i solen

27 oktober 2013 19:40

Okej där ser man på. Jag börja lyssna på kent 2002 :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards