Lilla Pys

Alla inlägg under september 2013

Av Ida - 14 september 2013 21:45

Som ni kanske vet så har jag haft problem med att sova ett bra tag. Det kommer och går lite kan man säga. Ibland sover jag jättebra och andra dagar går det inte alls. Har ju sömntabletter (läs allergitablett) att ta till men det är inte alltid det fungerar. Men nu tror jag att jag hittat lösningen. Snobben är ju såpass smart att jag blint litar på hans vishet i det här fallet. Eller vad tror ni?



 

Humor · Teknik · Tips
Av Ida - 14 september 2013 11:15

 

Av Ida - 14 september 2013 00:57

 

    

Av Ida - 13 september 2013 15:41


 



 

Av Ida - 13 september 2013 15:37

 

Av Ida - 12 september 2013 20:36

Ibland kan man få fler låtar på hjärnan samtidigt!

#spotify #musik #påhjärnanjustnu

Av Ida - 11 september 2013 19:58

         


   Örhängen: Glitter. Tröja: H&M. Linne och byxor: GeKå's. Skor: Deichmann.  


#kläder #outfit #mode #stil

Kläder · Mode · Outfit · Tips

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards