Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

En anledning

Av Ida - 27 augusti 2013 01:00

En av anledningarna till att jag inte skriver i min blogg lika ofta är att jag återupptagit att skriva dagbok. För några år sen skrev jag varje dag, ibland flera gånger om dagen, i min dagbok om allt mellan himmel och jord. Jag är inte den som har en superhemlig dagbok, men skulle inte vilja att vem som helst läste den heller. Jag ser det mer som ett minne att spara till kommande generationer. Barn och barnbarn kan få läsa vad jag gjorde under mina unga år och kanske få lite en bättre uppfattning om vem jag är. Samtidigt kanske de känner igen sig i det jag skriver och förstå att jag även kände som dem när jag var i den åldern. Sen är det ju också väldigt skönt att skriva av sig ibland och att göra det på ett lite mer privat sätt. Men var inte rädda att jag glömmer av er, nej absolut inte. Jag lovar också att försöka dela med mig av mycket privata hemligheter också.



   Köpte mig en ny dagbok sist jag var på GeKå's!


     26/8-13.....

 
 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

27 augusti 2013 12:57

Jag har aldrig varit någon dagboksmänniska, tyvärr, för det hade vart kul att ha och som du säger, kul för andra att läsa senare i framtiden.
kram

http://patriciac.blogg.se

 
Sofie

Sofie

27 augusti 2013 17:10

Åh, jag önskar att jag också skulle skriva lite dagbok. Men jag orkar inte.. Som tur är gjorde jag det när jag var liten så jag har att läsa. Så kul! Och bra att du sparar lite åt oss också ;-) Kram!

http://missmusicnonstop.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards