Lilla Pys

Alla inlägg under juli 2013

Av Ida - 16 juli 2013 20:37

Jag har just fått ännu mer bevis på att det är bra att hoppa studsmatta. Detta har gett mig ännu mer lust att hoppa. Kan man med att önska sig en i julklapp?! ;-)


Texten kommer från ToppHälsa nr 8 2013.

Av Ida - 16 juli 2013 17:07

Sen vi hördes sist har det hänt en massa saker. Jag har hunnit fira midsommar, träffa vänner och familj, sola, bada, besöka GeKå´s i Ullared, träffat massa goa ungar, hoppat studsmatta, grillat, fikat, shoppat, varit på marknad, kört cross, fått massor med kliande mygg- och knottbett, sett massa serier och kollat på massa bra filmer, läst ut flera böcker och promenerat många mil. Så ni förstår kanske varför jag inte hunnit eller orkat skriva några inlägg. Förhoppningsvis ska jag hinna med lite mer blogginlägg framöver, för jag vet ju att ni saknar mig.


   Fina midsommarblommor på bordet hemma hos moster.



  Midsommarfina naglar.


  Fick fina blommor av min sambo.


  Besök på GeKå's. Såg dock inte de riktiga Morgan och Ola-Conny, så de i papp fick duga.



  Lilla L har världens sötaste väggtext i sitt rum.



  Farfar har fått en fin gravsten och fina blommor.


  Lilla L och jag var på marknad med hennes mamma och lillasyster.


  Jag och mamma utanför Falbygdens Ost.


  Jag älskar att hoppa studsmatta.



Av Ida - 2 juli 2013 23:37

Förlåt mig att det inte blivit så många inlägg det senaste. Inte för de återkommande har jag haft tid att få till! Men just nu har jag inte tid och heller inte så stor lust att skriva. Men snart så hoppas jag återfå energin och lusten att skriva igen. Hoppas ni har det bra där ute mina vänner!

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards