Lilla Pys

Alla inlägg under maj 2013

Av Ida - 10 maj 2013 20:16

Det var ett tag sen jag var inloggad på bloggen via datorn. Eftersom sambon va så snäll att köpa en surfplatta för några veckor sen så har jag använt den väldigt mycket. Det negativa med den är ju att jag får svårare att svara på era kommentarer. Men det har trillat in en hel del kommentarer från er, vilket jag är otroligt tacksam för. Ska försöka svara er så snart jag kan! Sen ska jag försöka att skriva några längre och mer utförliga inlägg också. Hoppas ni har en fin fredag! Själv försöker jag kurera mig ytterligare och ha lite fredagsmys ensam i soffan framför Let's dance!



   Till er mina kära bloggläsare!


Av Ida - 9 maj 2013 15:59

Nu mår jag mycket bättre. Är inte helt bra men om man jämför med för 12 timmar sen, då jag var beredd att ge upp, så är det en betydlig skillnad. Har orkat duscha, vilket var en extremt skön upplevelse och så har jag ätit lite också. Nån mer sömn har det inte blivit men det lär det bli snart känner jag. Har ont i huvudet nu och är yr mycket på grund av sömnbristen. Kollar tv och vilar medan jag väntar på sambon (han på bilden).

Av Ida - 9 maj 2013 05:11

För att citera en av Sveriges största regissörer, fy fan vad jag mår dåligt. Har varit inne i nån typ av magsjuka i typ trettio timmar. Har kanske sovit 4 timmar som mest sen i tisdags. Har ätit en skorpa sen i tisdags. Just nu får jag springa på toaletten i tid och otid samt att min stackars bakdel svider som elden. Det känns väldigt hopplöst just nu! När ska jag bli frisk igen? Jag vill kunna sova, duscha och äta!!

Av Ida - 3 maj 2013 21:29

Prövade att färga håret igen idag. Blev mycket nöjdare den här gången. Hade färgen i längre plus att jag nu färgade mer av håret. Nästa steg är kanske att våga färga hella håret? Fast det sparar jag nog ett tag till faktiskt. Visst blev det bättre?



 

Av Ida - 2 maj 2013 17:59

Det är många som är nyfikna på hur mitt hår blev efter att jag färgade det. Jag blev ganska nöjd men kommer färga om det snart igen då färgen verkar gå ut väldigt fort. Men här får ni iallafall ett smakprov på hur jag såg ut igår direkt efter färgningen.



  Vad tycks?

Mode · Tips

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards